Frentik heeft het goed gezien. En toegegeven; het is een ding van niks. Ik zal het even toelichten. Die grote firma met initialen CM, had een compo uitgeschreven voor de mooiste en gekste en origineelste ideeen wat je met je casemod kunt maken. In eerste instantie wilde ik dat best wel aan meewerken... maar ik kreeg de compo pas heel laat onder ogen. De rest was al weken bezig en ik kon geen nette mod meer maken in zo'n kort tijdsbestek. Ten tweede, ik begon de kleine lettertjes eens door te lezen ( doe ik anders nooit, wie wel ) en kwam daar achter dat alles wat je daar inleverde, direct en onherroepelijk eigendom werd van CM.
Je kreeg wat hardware en al je mooie mod ideeen en innovaties werden eigendom van CM. De oudere modders onders ons weten gewoon dat grote fabrieken " onze" ideeen gewoon inpikken, in massa productie uitbrengen en de bedenker krijgt er geen cent voor. Zo is het altijd geweest en zal ook altijd wel zo blijven.
Ik had dus aan de ene kant geen zin om daaraan mee te werken en aan de andere kant wilde ik toch de vinger op de pols houden en daarom heb ik iets heeeel raars bedacht waarmee ik toch mee kon doen. Na het aanbrengen van de derde flow-buis moest ik snel snel nog iets aan de buitenkant doen, en dat zie je op de laatste foto van die CM link.

De een vind het niks, de ander vind het grappig en lacht gezellig met me mee om dat rare modje.
De stemming is geloof ik bijna voorbij, en tot mijn grote schrik en verbazing heb ik 11 stemmen gekregen ! Dan valt je toch niets meer in he? Ikzelf heb op
Morphius van Maciel C. Barreto gestemd, DAT vind ik nou mooi.
Ik hoop dat ik julie toch zeker 5 minuten heb kunnen bezig houden, en binnenkort laat ik jullie mijn nieuwste projectje zien. Die zal jullie niet teleurstellen! Promise !.