Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-09 21:03
alaintje schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:09:
Slecht afgewerkt metdie dingen aan het zijpaneel, en waarom komt hij hier niet online :( ?
Hij heeft daar ook geen temps vrijgelaten... Hier dus ook wel niet
Moet zeggen dat ik het er toch mee eens ben, zag er zeer mooi uit aan het begin. Nog steeds erg apart maar het ziet er behoorlijk slordig afgewerkt uit zonde Frenkie! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

alaintje schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:09:
Slecht afgewerkt metdie dingen aan het zijpaneel, en waarom komt hij hier niet online :( ?
Hij heeft daar ook geen temps vrijgelaten... Hier dus ook wel niet
Timv37 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:29:
Moet zeggen dat ik het er toch mee eens ben, zag er zeer mooi uit aan het begin. Nog steeds erg apart maar het ziet er behoorlijk slordig afgewerkt uit zonde Frenkie! :/
Volgens Frenkie was het ook meer een PoC project dan een "echte"casemod, dus vandaar de afwerking (of het gebrek daaraan ;) )
Frenkie123 schreef op maandag 07 september 2009 @ 12:21:
Je theorie heeft zeker goede punten, maar dit projectje is meer een proof-of-concept. Je moet dit dan ook niet gaan vergelijken met de prachtige casemods op dit forum. Daarbij; dit kantoor-PC-tje is zoooo mager, de GPU is bijna zo klein als een netwerkkaart qua formaat. Mijn postings hier zijn dan ook meer bedoeld om wat discussie op te wekken over hoe we kasten koelen en ik hoop dan ook anderen te prikkellen ( Reset-Tim bijv ) om mee te denken en mee te doen aan iets leuks. Think outside the box !

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-Power
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-08 13:11
Ziet er erg goed uit ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkie123
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 22:27

Frenkie123

Lets Mod the World !

Topicstarter
Frentik heeft het goed gezien. En toegegeven; het is een ding van niks. Ik zal het even toelichten. Die grote firma met initialen CM, had een compo uitgeschreven voor de mooiste en gekste en origineelste ideeen wat je met je casemod kunt maken. In eerste instantie wilde ik dat best wel aan meewerken... maar ik kreeg de compo pas heel laat onder ogen. De rest was al weken bezig en ik kon geen nette mod meer maken in zo'n kort tijdsbestek. Ten tweede, ik begon de kleine lettertjes eens door te lezen ( doe ik anders nooit, wie wel ) en kwam daar achter dat alles wat je daar inleverde, direct en onherroepelijk eigendom werd van CM. :(
Je kreeg wat hardware en al je mooie mod ideeen en innovaties werden eigendom van CM. De oudere modders onders ons weten gewoon dat grote fabrieken " onze" ideeen gewoon inpikken, in massa productie uitbrengen en de bedenker krijgt er geen cent voor. Zo is het altijd geweest en zal ook altijd wel zo blijven. :'(
Ik had dus aan de ene kant geen zin om daaraan mee te werken en aan de andere kant wilde ik toch de vinger op de pols houden en daarom heb ik iets heeeel raars bedacht waarmee ik toch mee kon doen. Na het aanbrengen van de derde flow-buis moest ik snel snel nog iets aan de buitenkant doen, en dat zie je op de laatste foto van die CM link.
Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster-usa.com/microsite/mod_contest09/images/FrenkieNL/FIFO099.jpg
De een vind het niks, de ander vind het grappig en lacht gezellig met me mee om dat rare modje. 8)7
De stemming is geloof ik bijna voorbij, en tot mijn grote schrik en verbazing heb ik 11 stemmen gekregen ! Dan valt je toch niets meer in he? Ikzelf heb op Morphius van Maciel C. Barreto gestemd, DAT vind ik nou mooi. _/-\o_
Ik hoop dat ik julie toch zeker 5 minuten heb kunnen bezig houden, en binnenkort laat ik jullie mijn nieuwste projectje zien. Die zal jullie niet teleurstellen! Promise !. :P

My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Oeh mag ik gokken wat je volgende project wordt? :P

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieNIelzie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-10-2023
Of je het nu grappig vind of niet, aangenomen feit is wel dat de meeste mannen bij een sportauto luchthappers (of andere toevoer) verwachten. Op de motorkap, bij de wielkasten en waar nog meer. Dus waarom niet bij een PC? En zo ook "vleugeldeuren".

Dus grappig of niet, deze creativieits combo van Frenkie vind ik wederom origineel en zeker inspirerend.

Waarom een 25 cm fan aan de zijkant als deze dus ook aan de voorkant kan? Deels achter het front en deels in de "happert". En of je het mooi gaat vinden mag je zelf weten dat is wat mij betreft net als met kunst.

Keep up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoZ_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-10-2020
Frenkie, heb je nu ook gekeken of de temps lager zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-08 00:15

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

@ frenkie123, het is idd wel een beetje goedkoop zo gebruik te maken van de community maar daarom heb je ook de keuze om mee te doen of niet. sommige mensen vinden het gewoon leuk een mod te maken en hoeven na het maken er eigenlijk niets mee. Om hem dan te doneren aan CM voor crea bea afdeling is ook weer het andere uiterste maar je kan het ook positief bekijken: als ze op gegeven moment alleen maar 13 uit een dozijn cases leveren wordt je ook niet blij... of juist extra gestimuleerd om een mod erop los te laten.
Of ze krijgen weer een mooi idee binnen en kunnen daar een mooie case van maken waar iedereen die dat wil van kan genieten.
Dat de originele bedenker dan zonder de centjes zit die het oplevert, tja DAN had je vanaf het begin niet mee moeten doen. :)

Diegene die je gekozen hebt is idd ook heul erg goed! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 13-10-2009 20:04 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Pagina: 1 2 Laatste