Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ik ben opzoek naar een goede voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben wil een pc samenstellen maar weet niet wat voor voeding ik moet nemen. Heeft iemand wat info erover.

Mijn computer die ik samenstel is:
Intel Q9400
Asus P5Q pro
Arctic Cooler Freezer 7
club 3d hd 4890 superclocked edition
Antec nine hundred
en momenteel heb ik de corsair tx850w(is dit genoeg watt of heb ik te veel en is dit een goede voeding of niet?)

Alvast bedankt

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-10 13:28
Ik heb een soortgelijke opstelling, namelijk Q9400/4GB ram/MSI P43-NEO-f/4890BE XFX, en ik heb er een 550watt voeding in zitten van OCZ, om precies te zijn: pricewatch: OCZ Fatal1ty 550W

Dit is ruim voldoende, dus met 850watt zit je zwaar over de top heen, in mijn optiek ;) Tenzij je natuurlijk naar Crossfire wilt uitbreiden, dan is het geloof ik geen overbodige luxe.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem Welke voeding heb ik nodig? Deel 22 eens door. Daar staat precies in waar je op moet letten. Daarnaast kun je http://tweakers.net/pricewatch/reviews/cat/664 erbij pakken om te kijken wat de eindgebruikerservaringen zijn met diverse voedingen.

Dit topic gaat in elk geval op slot, omdat we verwachten dat een tweaker z'n eigen hardware kan uitzoeken op basis van productreviews en bovengenoemde topic.

Dit topic is gesloten.