Toon posts:

PC samenstellen

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

probeer voor de 1ste maal zelf een PC samen te stellen, maar ben aan het rondkijken of een al samengestelde niet beter is.

doel: multimediatoepassingen (photoshop, CAD,...) mzar ook wel wat Games

Heb gezien dat ze bij alternate een voor mijn budget (+/-800euro) volgende PC hebben :

Alternate Neptunus P910 (Intel® Core™ 2 Quad Q9400 processor, 4 GB geheugen en een 512 MB GeForce 9800GT grafische kaart.)
of de Alternate Pluto P910 (AMD Phenom™ II X4 920 processor, 4 GB geheugen en krachtige 512 MB Radeon HD4850 grafische kaart )

ikzelf dacht zo'n beetje aan volgende samenstelling (let wel: complete leek!!!!)

Grafische kaarten NVIDIA GeForce GTX275
Asus ENGTX275 HTDI

CPUs Socket 775 Core 2 Quad
Intel® Core™ 2 Quad Q9550

Moederborden Socket 775
Intel® DG43NB

Geheugen OCZ 4 GB DDR2-800 Kit

Voedingen meer dan 600 Watt
Cooler Master RealPower M620

Behuizingen Midi Tower
Cooler Master Cavalier 3

DVD-writer: Sony Optiarc AD-7240S-0B

Samsung SpinPoint F1 (1000GB)

deze opstelling + windows vista premium (64bit) +/- 900euro...

Wat denken jullie pro's?

groetjes,

Inneke

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:23
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG ([BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.