Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

playstation 3 leest geen games/dvd's meer

Pagina: 1
Acties:

• koenvanp
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09-2024
Hallo,
Mijn probleem is het volgende:
Ik heb een ps3 die geen dvd's en games meer leest. Wanneer je een spel in de 'lade' doet, kom je in het menu, je ziet het 'laadbolletje' ronddraaien maar verder gebeurt er niets. Ik heb geen garantie meer op mijn playstation, de bon heb ik weggegooit. Wat kan er kapot zijn, kan ik dat zelf repareren of zijn er bedrijven die dat voor mij kunnen doen?

Verwijderd

laser vervangen , kan je krijgen via ebay, maar je moet wel handige handjes hebben , anders zal je iemand moeten vinden die het voor je kan doen

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

kunt proberen of je kopie bon van iemand kunt bemachtigen die ook een ps3 heeft ;-)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:41
koenvanp schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:01:
Hallo,
Mijn probleem is het volgende:
Ik heb een ps3 die geen dvd's en games meer leest. Wanneer je een spel in de 'lade' doet, kom je in het menu, je ziet het 'laadbolletje' ronddraaien maar verder gebeurt er niets. Ik heb geen garantie meer op mijn playstation, de bon heb ik weggegooit. Wat kan er kapot zijn, kan ik dat zelf repareren of zijn er bedrijven die dat voor mij kunnen doen?
Volgens mij is dit een bekend probleem en is de lens defect van de ps3..

Waarschijnlijk had je dit ook zelf kunnen vinden op google..

http://www.techzine.nl/ni...3-consoles-repareren.html

kijk deze link maar misschien interresant voor je :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 29-08-2009 14:06 ]

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Jammer dat mensen eerst een onnodig topic openen en niet even de moeite nemen om te zoeken: Playstation problemen
En er zijn natuurlijk nodig een paar honderd artikelen te vinden met Google.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 20:45
De bon heb je waarschijnlijk niet per se nodig. Bel gewoon de Playstation helpdesk en leg je verhaal uit.
Pagina: 1