Toon posts:

gaat dit lukken, en is het mijn geld waard?

Pagina: 1
Acties:
  • 322 views

Verwijderd

Topicstarter
omdat ik geen ervaring heb met dingen in elkaar zetten, heb ik besloten om dit systeem te kopen
en dit word dan mijn besturing systeem.
gaat dit wel samen en is het mijn geld waard?
dankje.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2009 00:39 ]

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 00:36:
omdat ik geen ervaring heb met dingen in elkaar zetten, heb ik besloten om http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00677975 te kopen
http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00679161 word dan mijn besturing systeem.
gaat dit wel samen
Uiteraard werkt Windows op een dergelijk systeem, en nog vlot ook.
en is het mijn geld waard?
Dat zul je toch echt zelf moeten uitzoeken, door de diverse onderdelen die bij de PC vermeld staan door de pricewatch te halen. Stel een winkelmandje samen met de diverse onderdelen en kijk of je veel goedkoper of duurder uitkomt. En als het dan toch veel goedkoper is, heb je direct wat te knutselen ;)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• CAvE
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
Nee, dit gaat niet lukken. Je mist nog een monitor, toetsenbord en muis. 8)7

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-12-2025

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ja, dat mag... maar niet in een los topic ;)

Hier kun je al je vragen kwijt over de samenstelling van gamesystemen:
[BBG Aanschaf] Mainstream en High-end gamesysteem juli 2009

Verwijderd

Topicstarter
CodeCaster schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 00:39:
[...]

Uiteraard werkt Windows op een dergelijk systeem, en nog vlot ook.

[...]

Dat zul je toch echt zelf moeten uitzoeken, door de diverse onderdelen die bij de PC vermeld staan door de pricewatch te halen. Stel een winkelmandje samen met de diverse onderdelen en kijk of je veel goedkoper of duurder uitkomt. En als het dan toch veel goedkoper is, heb je direct wat te knutselen ;)
dankje!
dit is alles wat ik nodig heb, even kijken met pricewatch

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:23
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG ([BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.