Previews in plaats van reviews

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_Klaassen768
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-09 09:24
Beste redactie,

Is het mogelijk om productPreviews te verwijderen bij de Productreviews in de pricewatch?

Ik doel specifiek op 3 reviews van de Popcorn Hour C-200 die onmogelijk gereviewd kan zijn aangezien het apparaat pas over 2 weken uitgeleverd gaat worden.

Als je de aanschaf van een product mede wilt laten bepalen door wat je collega-tweakers er van vinden zul je er op moeten kunnen vertrouwen dat ze het apparaat ook echt gebruikt hebben en zich niet beperken tot het bestuderen van reclame en specs. Dat kan een tweaker prima zelf.

Al met al werkt zo'n preview verwarrend en zijn deze in grote lijnen onbetrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dat is voor ons niet te controleren - misschien zijn dit wel (ontevreden :P) medewerkers van Syabas, recensenten met een preview-exemplaar... Ook na release van een apparaat kunnen mensen reviews invullen zonder een apparaat ooit in handen te hebben gehad, we kunnen dat niet controleren.

Laat onverlet dat dit natuurlijk niet de bedoeling is. Ik beloof niks, maar ik ga eens zien of ik een FPA kan vinden die hier wat aan wil doen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Rataplan op 28-08-2009 10:22 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

In Pricewatch schijnen ze hier meer van te weten :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Hierover is eerder een topic geweest, [PR] Review van een product dat nog niet te koop is.

Hoewel het in dit geval aannemelijk is dat de users in kwestie geen evenaring met het product hebben, is dat ook niet onmogelijk. Daarnaast is het voor ons onhaalbaar te controleren in hoeverre users daadwerkelijk ervaring met een product hebben, dit doen wij overigens ook niet bij reviews van producten die wél uit zijn.

http://twitter.com/randalpeelen