Toon posts:

Zal deze opzet werken?

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweakers :)

Ik heb net voor het eerst zelf onderdelen uitgekozen voor een nieuwe computer, en ik vroeg me af of ik wat had gemist of of ik misschien te veel onderdelen voor de kast heb of of alles wel op mijn moederbord past... volgens mij zit het wel goed maar ik wil graag nog de mening van een paar ervaren bouwers zodat ik niet per ongeluk de verkeerde onderdelden in huis haal!

Dit zijn mijn onderdelen:
Arctic Cooling Freezer 7 Pro
Cooler Master Centurion 590 Zwart
Cooler Master Real Power M520
Intel Core 2 Duo E8400
Kingston ValueRAM KVR800D2N5K2/4G
LG W2261V-PF
Logitech Cordless Desktop
Logitech X-540
MSI P45 NEO3-FR
Samsung Spinpoint F1 DT HD642JJ, 640GB
Sapphire HD 4850 512MB GDDR3 PCI-E
Sony Optiarc DDU1681S-0B
Sweex CR005V2 internal card reader all-in-1 USB 2.0 black

Als iemand mij eventjes zou willen helpen, ik weet dat het veel werk is maar als iemand zo vriendelijk zou willen zijn zou ik echt heel dankbaar zijn!

Daanvl

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:20
Ik zie zo niets wat niet zou passen, maar wat ik wel mis is iets van koelpasta. Weet niet of je het er bewust niet bij hebt staan maar het is zo zonde van je processor om het te vergeten ;)

Desktop | Server | Laptop

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:23
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG ([BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.