Toon posts:

Nieuw aan te schaffen systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik zit al een tijdje tegen een nieuwe pc aan te hikken. Pas stond er een mooie in de folder van de OfficeCentre, maar toen was ik alweer te laat. Nu kreeg ik van de week een folder van een McDOS-partner door de deur, en daar staan ook wat mooie systemen in.

Wat zouden jullie adviseren?
De systemen: http://folder.mcdos.net/20090813/ (pagina 5). De amd valt voor mij al af, dus zit te kijken naar de nummers 3818i, 4818i, 5818i en de 6818i.

Wat doe ik met mijn systeem:
- Officezaken
- Internet/mail
- Videobewerking (Pinnacle Studio)
- Fotobewerking (Photoshop en dat soort pakketten)
- soms een dvd-tje kijken
- webdesign (m.n. van belang voor Photoshop)

Ik weet eerlijk gezegd niet goed wat het verschil is tussen een Intel Core 2 Quad en een Intel i7.

Maar ben benieuwd naar jullie reacties.

Alvast bedankt!
Herbert

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:23
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG ([BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.