Case,
Ik ben in het bezit van een Technics RP-DH1200. Deze heeft 50mm drivers. Specs:
- 50 mm grote drive units
- 3,500mW Max. Input
- 5Hz-30kHz Freq. bereik
- Gevoeligheid 106 (dB/mW)
Tevens heb ik een Skullcandy Hesh. Het bekende wit/roze exemplaar. Specs:
- type: 50mm power driver
- impedantie: 32 Ohm
- maximale invoer: 400mW
- frequentiebereik: 10Hz – 18kHz
De skullcandy headphone zit prima alleen het geluid valt tegen en de frequenties limiteren de manier van luisteren. Ook overstemmen de drivers vrij simpel.
Neem als voorbeeld de technics headphone, deze heeft prima drivers van het zelfde formaat.
Concrete vraag, waar vind ik die dingen van het formaat van de technics. Ik ben niet thuis is audio componenten dus wellicht dat jullie me kunnen adviseren wat betreft drivers.
Uiteraard heb ik zelf al gezocht maar heb niet echt iets passends kunnen vinden..
Ik ben in het bezit van een Technics RP-DH1200. Deze heeft 50mm drivers. Specs:
- 50 mm grote drive units
- 3,500mW Max. Input
- 5Hz-30kHz Freq. bereik
- Gevoeligheid 106 (dB/mW)
Tevens heb ik een Skullcandy Hesh. Het bekende wit/roze exemplaar. Specs:
- type: 50mm power driver
- impedantie: 32 Ohm
- maximale invoer: 400mW
- frequentiebereik: 10Hz – 18kHz
De skullcandy headphone zit prima alleen het geluid valt tegen en de frequenties limiteren de manier van luisteren. Ook overstemmen de drivers vrij simpel.
Neem als voorbeeld de technics headphone, deze heeft prima drivers van het zelfde formaat.
Concrete vraag, waar vind ik die dingen van het formaat van de technics. Ik ben niet thuis is audio componenten dus wellicht dat jullie me kunnen adviseren wat betreft drivers.
Uiteraard heb ik zelf al gezocht maar heb niet echt iets passends kunnen vinden..
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2009 17:05 ]