Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Topicstarter

Aces Aspire X5810

Afbeeldingslocatie: http://codecaster.nl/got/X5801.jpg

Specificaties

Deze kleine (26,5 x 37,2 x 10,0 ( HxDxB) cm) PC is in diverse configuraties leverbaar, en heeft verrassend veel aansluitingen. Een gangbare configuratie is de volgende:En onder het klepje aan de voorkant zit een multi-cardreader en diverse andere aansluitingen zoals USB, FireWire en aansluitingen voor koptelefoon en microfoon. Het schijnt zelfs dat de PC wordt uitgerust met een Blu-Ray-drive.

Afhankelijk van de gemonteerde videokaart heb je de beschikking over VGA, DVI en/of HDMI, en sommige kaarten hebben ook een display-portaansluiting.

Windows Vista wordt meegeleverd.

Prijzen

Volgens de pricewatch wordt het apparaat vanaf zo'n 600 euro verkocht

Conclusie

Al met al lijkt me dit een erg voordelig geprijsd kastje dat mooi is afgewerkt. Zijn er al tweakers met deze Acer? Ik twijfel zwaar om er eentje aan te schaffen :)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-09 14:00

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Ik ben alleen zo bang dat het van binnen meer een Laptop configuratie is (door gebrek aan ruimte) en er dus weinig plaats is voor een extra HDD of uitbreidings PCi Kaarten. Ben eigenlijk op zoek naar een soortgelijke configuratie in een medium tower zodat hij ook in de toekomst potentie kan blijven bieden.

Ben desondanks toch uiterst geinteresseerd!

Ik denk dat ik toch maar voor de Acer M3641 ga, deze heeft geen DDR3, maar de ATI Radeon HD4350 met 512MB komt wel beter uit de test als de nVidia GT210. Verder zit deze wel in een normale behuizing en heeft een HDMI uitgang.

Dit alles voor slechts €489,- (weet niet zeker of dit een vaste prijs, of een aanbieding betreft) bij de Saturn in Tilburg (of zie de Pricewatch).

[ Voor 42% gewijzigd door JunkieXP op 25-09-2009 23:05 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic