Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs heeft Dell een nieuw 24" S-IPS monitor op de mark gebracht. Ik zoek al 2 dagen het internet af, maar er is nog niet zo heel veel over te vinden. Naar wat ik begrijp zit er een LG panel in,

Afbeeldingslocatie: http://img.article.pchome.net/00/41/40/58//pic_lib/wm/IMG_2912.JPG

welke een update is van het panel in de HP 2475w en de Phillips 240PW9ES. Deze twee schermen schijnen bij een witte achtergrond naar de linkerkant groen te verkleuren en naar de rechterkant rood. Volgens hetgeen in ik lees in dit forum: http://forums.whirlpool.n...-archive.cfm/1256560.html, zou het probleem bij de Dell zijn opgelost.

De enige review (die ik vond in bovengenoemd forum) is in het Hongkongs, maar met wat vertalingsites is er nog iets van te maken: http://article.pchome.net/content-947180-1.html.

Mijn vragen:
1. Iemand al ervaringen met dit scherm?
2. Zou dit scherm werkelijk zoveel beter zijn dan de Phillips? Er is een prijsverschil van 200 euro.
2. Iemand ervaring met Dell en het afdingen op de prijs?

Edit: waarschijnlijk had ik deze post beter kunnen maken in de lopende thread Dell TFT ultrasharp. Weet alleen niet hoe ik dezepost nog kan verwijderen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2009 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 01:10:

Mijn vragen:
1. Iemand al ervaringen met dit scherm?
2. Zou dit scherm werkelijk zoveel beter zijn dan de Phillips? Er is een prijsverschil van 200 euro.
2. Iemand ervaring met Dell en het afdingen op de prijs?

Edit: waarschijnlijk had ik deze post beter kunnen maken in de lopende thread Dell TFT ultrasharp. Weet alleen niet hoe ik dezepost nog kan verwijderen.
@ 1: In het Dell-Topic zijn volgens mij al enkele gebruikers die deze scherm hebben. Misschien hun ff aanspreken?
@ 3: Kijk ff bij Qsix.eu. Qsix is een geautoriseerde reseller van grote computermerken. Scheelt nogal in prijs ;)

@ edit: Topic kun je niet verwijderen. Je kunt evt een topic-report (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif) aanmaken waarin je een mod kunt verzoeken je topic te sluiten.

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-11-2019
Scipionyx schreef op maandag 07 september 2009 @ 13:40:

@ 3: Kijk ff bij Qsix.eu. Qsix is een geautoriseerde reseller van grote computermerken. Scheelt nogal in prijs ;)
Kijk jij ff uit wat je iemand aanraad? Qsix reageert niet en negeert mails/Dell monitor stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Het prijsverschil met Dell blijft nog steeds erg groot.
De vraag is alleen of het prijsverschil het waard is gegeven de potentiele problemen met het claimen van garantie.
Zolang je geen beroep hoeft te doen op garantie is er natuurlijk weinig aan de hand, maar als er een probleem is...
Jammer dat Qsix zelf geen reactie op de vermeldde problemen geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
Flitzer schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 16:23:
[...]

De vraag is alleen of het prijsverschil het waard is gegeven de potentiele problemen met het claimen van garantie.
Zolang je geen beroep hoeft te doen op garantie is er natuurlijk weinig aan de hand
Ik vind het een flinke gok op een >500 euro scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik raad niemand wat aan. Ik geef enkel wat tips wat de topicstarter kan volgen. Het is verder aan hem hoe en wat verder.
Bovendien is dat topic waar jij naar refereert bijna een week later gestart dan mijn reactie. Ik kon dus niet weten van de problemen die klanten hebben met Qsix. (Zelf geen ervaring met Qsix.)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
Scipionyx schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 13:41:
[...]

Ik raad niemand wat aan. Ik geef enkel wat tips wat de topicstarter kan volgen. Het is verder aan hem hoe en wat verder.
Bovendien is dat topic waar jij naar refereert bijna een week later gestart dan mijn reactie. Ik kon dus niet weten van de problemen die klanten hebben met Qsix. (Zelf geen ervaring met Qsix.)
Hey je moet het ook niet te persoonlijk opvatten hé. Die post van mij was alleen een manier om hem erop te wijzen. En inderdaad heb je gelijk dat dat toen nog niet bekend was.
Pagina: 1