ik wil een nieuwe pc kopen en zag deze staan in het reclameblad van Aldi: PC MEDION AKOYA®
MD 8333.
€499 is de prijs, wat iet veel is en op het eerste zicht lijkt het mij een goede pc. Klopt dit?
Een echte zware gamecomputer wil ik niet maar toch moet er nog om gegamed worden.
Het hoofddoel is nog blijft nog steeds er op werken.
Ook vroeg ik mij af wat de mankementen zijn en wat het verschil is tussen de "Mainstream- en high-end gamesysteem van Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli 2009" en deze
▪ Processor
Intel® Core™2 Duo Processor E7400
(2,8 GHz, 3 MB L2 Cache, 1066 MHz FSB)
▪ Besturingssysteem
Authentieke Windows Vista® Home Premium 32 Bits met nieuwe Media Center-gebruikersinterface.
(OEM-versie, 64-bits herstel-dvd extra meegeleverd)
▪ Grafische Kaart
Nvidia® GeForce® GT 230 DirectX® 10
▪ HDMI en eSATA
De high performance-oplossingen voor betrouwbare datatransfer, met een optimale overdrachtsnelheid en unieke multimedia-ervaringen in absolute topkwaliteit.
▪ 8-kanaals HD-audio
Sluit uw 8-kanaals surround-installatie aan en geniet van films, muziekbestanden of games met een adembenemend geluid.
▪ MEDION® Databay2
De directe en supersimpele aansluiting van een externe harde schijf HDDrive2Go ultra speed op uw pc, zonder lastige kabelverbindingen4
▪ Brander voor meerdere formaten
ondersteunt alle gangbare DVD/CD-normen, incl. Dual Layer DVD-R en DVD+R.1
▪ 4 GB werkgeheugen dat aan hoge eisen voldoet
Open meerdere toepassingen tegelijk en schakel zonder wachttijd over van het ene programma naar het volgende. 4 GB (4096 MB) werkgeheugen DDR2 SDRAM.2
▪ 640 GB harde schijf
▪ Ethernet LAN
Geïntegreerde Ethernet LAN
10/100 Mbit/s. on board
MD 8333.
€499 is de prijs, wat iet veel is en op het eerste zicht lijkt het mij een goede pc. Klopt dit?
Een echte zware gamecomputer wil ik niet maar toch moet er nog om gegamed worden.
Het hoofddoel is nog blijft nog steeds er op werken.
Ook vroeg ik mij af wat de mankementen zijn en wat het verschil is tussen de "Mainstream- en high-end gamesysteem van Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli 2009" en deze
▪ Processor
Intel® Core™2 Duo Processor E7400
(2,8 GHz, 3 MB L2 Cache, 1066 MHz FSB)
▪ Besturingssysteem
Authentieke Windows Vista® Home Premium 32 Bits met nieuwe Media Center-gebruikersinterface.
(OEM-versie, 64-bits herstel-dvd extra meegeleverd)
▪ Grafische Kaart
Nvidia® GeForce® GT 230 DirectX® 10
▪ HDMI en eSATA
De high performance-oplossingen voor betrouwbare datatransfer, met een optimale overdrachtsnelheid en unieke multimedia-ervaringen in absolute topkwaliteit.
▪ 8-kanaals HD-audio
Sluit uw 8-kanaals surround-installatie aan en geniet van films, muziekbestanden of games met een adembenemend geluid.
▪ MEDION® Databay2
De directe en supersimpele aansluiting van een externe harde schijf HDDrive2Go ultra speed op uw pc, zonder lastige kabelverbindingen4
▪ Brander voor meerdere formaten
ondersteunt alle gangbare DVD/CD-normen, incl. Dual Layer DVD-R en DVD+R.1
▪ 4 GB werkgeheugen dat aan hoge eisen voldoet
Open meerdere toepassingen tegelijk en schakel zonder wachttijd over van het ene programma naar het volgende. 4 GB (4096 MB) werkgeheugen DDR2 SDRAM.2
▪ 640 GB harde schijf
▪ Ethernet LAN
Geïntegreerde Ethernet LAN
10/100 Mbit/s. on board
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2009 20:20 ]