If water polo was easy, it would be called football
Nou ik ben van het weekend wel bezig geweest met mijn casemod maar had helaas niet het hele weekend beschikking tot de camera dus er moeten nog foto's gemaakt worden maar heb nu alvast een kleine update
Ik ben bezig geweest plexiglas op maat te maken voor mijn front window
foto's

En vast geschroeft

daarna ben ik bezig geweest om mijn aan/uit knop werkend te krijgen ( duurde even voordat ik dit goed had )

En om de achterkant op te lossen had ik een plaatje aluminium . dit heb ik nu netjes gebogen zodat het er beter uit ziet.

Dit stukje aluminium ga ik nog wel in dezelfde kleur verven als de kast
Dit waren de foto's tot nu toe
Groetjes Take
Je hebt ruimte genoeg binnen, je zou ook een haspel in kunnen bouwen, waardoor je 25 meter verlengsnoer in je computer hebt, kun je ook nog eens buiten zitten met mooi weer
Ik wil het gezicht van je buurman wel zien, als je je toetsenbord in een vuilnisbak klikt.
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Voor de rest ik zou er opzich accu's inzetten om overal achter je pc te kunnen zitten, lijkt me echt iets voor campzone of iets dergelijks
Zoals belooft een update met foto's,
Ik ben bezig geweest de hele bak te schuren ( heel lichtjes )
Eerst wat verschillende korels naast elkaar gelegt want sommige stukken moeten even wat grondiger geschuurd worden

Ik heb nieuwe wielen gevonden voor mijn vuilnisbak

Licht opgeschuurd

Ik heb grondverf gehaald voor kunststof en heb dit geprobeerd op die nieuwe wielen

Ik ben ook bezig geweest te zorgen dat er niks bovenin kan vallen maar dit is niet helemaal goed gelukt dus ik ga dit denk ik maar even overnieuw doen.

Dit was het weer, Ik ga vandaag hoop ik na school weer verder.
Eerst maar even de verf bekijken of dit gaat werken
Groetjes Take
[ Voor 7% gewijzigd door Take op 30-09-2009 11:49 ]
En is er nu niet een buurman op zoek naar zijn container omdat hij anders een boete van de gemeente krijgt?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Dus jij zorgt ervoor dat de vuilnismannen ook kunnen internetten onderweg :):P
Zolang je er maar geen flitser van maakt want dan rijd ik hem omver ;-)
P.s haal je het water met sop er wel uit ;-)
Nee, dat gebruikt hij als randaardeVerwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 11:59:
LOL, leuk idee jongen :-)
Dus jij zorgt ervoor dat de vuilnismannen ook kunnen internetten onderweg :):P
Zolang je er maar geen flitser van maakt want dan rijd ik hem omver ;-)
P.s haal je het water met sop er wel uit ;-)
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Nou ben vandaag vrij geweest en van de rest van de week ook nog tijd over en dus natuurlijk bezig geweest met mijn Casemod
Ik ben voornamelijk bezig geweest met Verven !
wat foto's
De verf
Grondverven

Kleur

Voor

Na

De binnenkant

Het wiel geverfd

Mobo, PSU en HD

Ik moet zeggen dat ik de kleur groen niet helemaal goed krijg gefotografeerd
Dit was het weer voor vandaag. Morgen heb ik waarschijnlijk vroeg vrij dus kan dan ook weer mooi modden
Van het weekend ga ik de computerkast/vuilnisbak in de grondverf zetten en daarna kleuren hopen dat het mooi word
Groetjes Take
Je moet trouwens wel oppassen voor druipers, die verleppen alles!
maar zou je geen matglans gebruiken oid? de orginele groene kleur was ook geen hoogglans immers...
De orginele vuilnisbak was ook geen PC-casepcprutser schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 19:28:
ziet er vet uit
maar zou je geen matglans gebruiken oid? de orginele groene kleur was ook geen hoogglans immers...
en nog een tip voor het wiel: als je bezig bent, en je verft per ongeluk over iets heen wat niet hoeft, het gewoon met een doekje droog of met wat terpentine eraf vegen.
Ik heb geen druipers op de zichtbare delen je zult eigenlijk niet eens de HD enz zien.
Ik vind de foto's niet mooi omdat het een beetje een verkeerde kleur laat zien.
Ik kies voor Hoogglans omdat ik dit velenmalen mooier vind en ik ben niet mijn vuilnisbak aan het restaureren
@ natasdiamon
Ik weet dat ik het weg kan halen met terpetine maar nog even geen tijd voor gehad
Morgen ben ik vrij dus kan ik mooi weer verder misschien morgen een update of van het weekend
Gr Take
Vindt het juist wel mooi zo. Het ziet eruit zoals de woningbouw vereniging of de gemeente iets zou schilderen.natasdiamon schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 20:39:
Over die verf: tsja, echt mooi kun je het niet noemen, ik zou zeggen, schuur het fijntjes op, en gebruik gelijkwaardige lak uit een spuitbusje, heb je ook minder druipers, het ziet er nu zo amateuristisch uit.
en nog een tip voor het wiel: als je bezig bent, en je verft per ongeluk over iets heen wat niet hoeft, het gewoon met een doekje droog of met wat terpentine eraf vegen.
Ziet er netjes uit hoor, ook een origineel idee. Kijk al heel lang op verschillende mod-sites en ben dit echt nog nooit tegen gekomen
Onzin, als je het materiaal goed voorbehandeld krijg je helemaal geen belletjes. Het idee van de mod is origineel dat wel, maar de afwerking is erg slecht en rommelig. jammer.Flythe schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:47:
Bij hoogglans verf ziet het er altijd raar uit als het nog niet helemaal gedroogd is, kleine belletjes enzo die je heel duidelijk op de foto's kan zien. Dat trekt later meestal weer weg.
Ziet er netjes uit hoor, ook een origineel idee. Kijk al heel lang op verschillende mod-sites en ben dit echt nog nooit tegen gekomen.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
HoiMeelobee schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:53:
[...]
Onzin, als je het materiaal goed voorbehandeld krijg je helemaal geen belletjes. Het idee van de mod is origineel dat wel, maar de afwerking is erg slecht en rommelig. jammer.
Mijn vraag aan jou hoe kun je nu al zien dat mijn afwerking erg slecht is en rommelig ? Ik ben nog niet klaar en dus nog steeds bezig. Ik vindt het jammer dat je zo snel al zegt dat ik slecht werk lever.
Eerst afwachten dan oordelen misschien ?
Ik geef toe dat ik niet een prof ben in verven. Tips zijn dus altijd welkom.
Zoals jullie zeggen dat er belletjes in de verf zitten dit is niet meer zo het was nog nat toen ik het Fotografeerde. zoals ik ook al eerder zei de foto's van het verf werk zijn erg slecht vergelijken zoals het voor mijn ogen er uit ziet .
Ik ben vandaag nog even bezig geweest maar niet echt super veel gedaan dus ga morgen weer verder en er zal dan of zondag een update komen
Groetjes Take
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
F.West98 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 21:46:
die kleuren zijn op de foto heel lelijk, het is net alsof je een vloekende kleur groen gebruikt...
Genetic schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 17:48:
[...]
Zoals jullie zeggen dat er belletjes in de verf zitten dit is niet meer zo het was nog nat toen ik het Fotografeerde. zoals ik ook al eerder zei de foto's van het verf werk zijn erg slecht vergelijken zoals het voor mijn ogen er uit ziet .![]()
Groetjes Take
Superorigineel idee verder, ben zeer benieuwd hoe het er uiteindelijk uit gaat zien! Met jouw creativiteit kan dat nog wat worden
MSI GX660R for the win!
Nou zoals gezegd ben ik vandaag bezig geweest met mijn vuilnisbak verven, Vandaag heb ik de grondverf gedaan en morgen ga ik de kleur er op verven.
Wat foto's
Ben eerst maar bezig geweest de topplaat te maken deze is nog niet helemaal klaar

Daarna ben ik maar bezig gegaan met het verven

Het veertje geverfd

2de wiel in de grondverf

En kleur

en nu de vuilnisbak in de grondverf

Morgen ga ik dus kleur verven en dan ga ik maandag/dinsdag bezig met alles weer in elkaar zetten.
Morgen ga ik eerst de topplaat afmaken en die dan ook in de grondverf doen.
Als ik klaar ben met de kast ga ik vragen of een vriend van mij de kast kan fotograveren en dan kijken of hij wel de juiste kleur groen krijgt op de foto's
Groetjes Take
Waarom zou je hem eerst groen verven dan wit(gorndverf) en dan weer een andere kleur?
Naja misschien vond je het wel niet mooi .
Maar voor de rest ziet et VET uit!
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Ik hoop dat je nog bezig was, toen je de eerste foto nam ?
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Nou zoals gisteren gezegt vandaag de Lak er op gedaan.
Maar zoals ik ook zei eerst bezig geweest met de Top plaat
Foto's

In de grondverf

Daarna heb ik een mount voor mijn dvd rwiter gevonden
Ik was even een oude DVD speler uit elkaar aan het halen een daar zat die in

En dan nu de lak

Dat was het voor vandaag Morgen ga ik nog wat kleine dingetjes doen en dan ga ik daarna denk ik maar alles in bouwen
Groetjes Take

[ Voor 22% gewijzigd door Terror op 04-10-2009 22:52 ]
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Heb wel eens geprobeerd om een orginele casemod te maken met een Broodtrommel... Dat faalde hard..

Kreeg het gewoon niet voor elkaar om alles wat ik wou, er normaal in te krijgen. Heb dat idee voor even laten varen.
Zie wel of ik hem ooit nog eens af ga maken.
What the BBQsaurusrex?
leuk iedee die zee container, alleen achterhaald. Sun levert er complete serverparken in met aircoTerror schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 22:46:
Ik moet zeggen, met die glanslaag begint het eindelijk ergens op te lijken. Leuk kleurtje. Het blijft wel een onding though. Origineel is het wel. Whats next?
[afbeelding]?
[afbeelding]?
Die zee container is wel orgineel maar een beetje te groot voor mijn kamer of zelfs de buitenplaats
Ik heb vanochtend de andere kant van mijn top plaat in de grondverf gezet en kan vanmiddag de bovenkant in de lak zetten, Foto's komen vanavond of morgen ochtend.
Ik weet nog niet waarneer en wat ik met een volgende Casemod doe maar wel iets leuks hoop ikzelf
Groetjes Take
Sun is je voor geweestTerror schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 22:46:
Ik moet zeggen, met die glanslaag begint het eindelijk ergens op te lijken. Leuk kleurtje. Het blijft wel een onding though. Origineel is het wel. Whats next?
[afbeelding]?
[afbeelding]?
Persoonlijk was ik wel eerder voor een iets industrieler/kunstigere look gegaan. Zwart met flets oranje accenten bijvoorbeeld. Maar dat is ieders voorkeur natuurlijk.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Dit zou wel kunnen als ik een kleiner scherm had gehad en maar 1Erwin537 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 15:47:
Erg originele mod inderdaad, maar ik zou denk ik eerder er een all-in-one van maken... Bv. een scherm in de binnenkant van de klep ofzo... Als een laptop XD
Groetjes Take
Nou vandaag en gisteren weer wat gedaan helaas niet te veel want verf heeft tijd nodig om te drogen
Helaas is gisteren de verf aan de binnenkant gesneuveld

Ik ben bezig geweest een borgmoer te maken zodat tijdens transport niks los kan vallen

De binnenkant in de grondverf

En Lak

Aan/uit knop er weer in

Om het lucht via de top er uit te laten gaan heb ik 2 roosters gekocht

Heb er uit eindelijk maar 1 gebruikt maar misschien gebruik ik die 2de nog wel later
Ben ook bezig geweest een gat te maken zodat mijn dvd drive open en dicht kan

Is niet helemaal mooi gelukt maar komt wel goed
Plexi glas in de front plaat

nog wat random pics
Hier is de kleur wel aardig goed gefotografeerd

Stof

Dat was het voor vandaag morgen heb ik vrij van school en dan ga ik denk ik maar bezig alles in te bouwen
maar dit kan natuurlijk ook nog veranderen. Heb morgen avond een concert van Dream Theater
Groetjes Take
Ik zie alweer uit naar je volgende update;) In ieder geval veel plezier bij DT vanavond!
Gisteravond een kleine tegenvaller op monitor gebied 1 van mijn 2 LG's is overleden
De borgmoer zorg er voor dat mijn moboplaat niet kan bewegen tijdens transport maar ik zou het ook al een beveiliging kunnen maken dat de deksel open kan
Nou ga zo bezig met inbouwen denk ik
Groetjes Take
Het heeft zeker een Wow-Factor.
*Zit op puntje van stoel te wachten tot eindresultaat*
What the BBQsaurusrex?
Ziet er erg goed uit!
Ik ben weer verder gegaan met mijn casemod en hij is bijna klaar nog een paar kleine afwerkingen.
foto's
Hardware

Neon plaatsen

Even testen

Mobo plaatsen

Voeding enz plaatsen

Stroomdraad Voeding

Koelers

Mobo enz in de kast

Even Testen

Plexi glas ervoor

En mijn nieuwe monitor vandaag binnen gekregen

Dit was het voor nu. ik moet nog even wat kabels weg werken en iets verzinnen op mijn dvd drive.
Groetjes Take
Verwijderd
Totdat iemand er tegen aan rijdt, omdat hij zo zijn boete probeert te ontlopenDopdeDouwer schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 22:59:
Grappig om het ding langs de kant van de weg te zetten. Ik denk dat iedereen vol op de rem gaat staan ivm het vermoeden van een flitskast.
Maar het is een leuke mod
Blijft imo nog steeds rommelig. Niet mooi afgewerkte randen van de gaten, niet geverfde randen, dingen die niet recht aansluiten etc. Als je wat meer tijd in de afwerking steekt dan zal het een stuk schelen. (En dat kan ook met beperkt budget, mocht dat een issue zijn.)Genetic schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 17:48:
[...]
Hoi
Mijn vraag aan jou hoe kun je nu al zien dat mijn afwerking erg slecht is en rommelig ? Ik ben nog niet klaar en dus nog steeds bezig. Ik vindt het jammer dat je zo snel al zegt dat ik slecht werk lever.
Eerst afwachten dan oordelen misschien ?
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ik vond zelf de normale kleur niet echt mooi_ferry_ schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 22:14:
Eigenlijk wel jammer dat ie nu niet meer de normale kleur heeft.
Gr Take

Verwijderd
Wat ik hier wel (terecht) lees is commentaar op de afwerking. Een kliko is an sich een lelijk lomp ding; afwerking is dat megabelangrijk om er toch een mooi ogend geheel van te maken. Zie het als opbouwende kritiek voor je volgende project (of kliko 2.0
- bepaal wat je wel en wat je niet wil kunnen zien, en hoe je dat gaat wegwerken
- verven is een kunst an sich, gewoon es mee oefenen (en met een spuitbus kan je het veel dunner aanbrengen, das voor dit soort zaken ideaal imho)
- randen, gaten, aansluitingen etc zo recht mogelijk maken
Hoe dan ook, 't blijft een orgineel ding
Het restant dat je van het window erboven hebt gemaakt even op maat maken, verven en op de lade van je DVD drive monteren (met een verdikking ertussen ivm de afstand).
Als je die dan over de randen van je huidige dvd-slot laat vallen heb je e.e.a. naar mijn mening netjes en goedkoop opgelost.
Groet & succes,
Nielzie
Ik zal ook een Eind Post maken met daarin hoop ik Betere foto's
Groeten Take
Idee = Goed!
Afwerking = minimaal
Erg jammer dat je niet even de tijd neemt om alles netjes op te meten en secuur af te werken.
Veel meer tijd kost het niet maar het plezier achteraf is des te groter!
Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!
Verwijderd
EN dan heb je toch een dvd drive en weinig veranderegingen van buiten
waneer is je detlijn of hoe je het ook schijft
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2009 23:21 ]
Het is deadlineVerwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 23:19:
Voor de dvd drive kan je denk ik toch beter ene klein lijntje er uit halen en dan een dvd drive er in zeten waar je je dvdtjes in schuift,
EN dan heb je toch een dvd drive en weinig veranderegingen van buiten\
waneer is je detlijn of hoe je het ook schijft
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Zie ook reviews: Sun Project Blackbox Tour en dan met name de laatste 2 pagina's voor meer info
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Eigenlijk had je de container(Kliko) beter kunnen ontvetten met iets en dan gronden met een spuitbus speciaal voor plastic(plasticprimer) en dan spuiten. Ziet er net wat strakker uit en de verf springt er niet zo snel vanaf.
Ook kan je bij de gemeente gewoon een nieuwe kliko bestellen, kost 45e dacht ik?
Ik heb plastic primer gebruikt maar waarom de binnenkant uit elkaar valt ik heb echt geen idee. waarschijnlijk te veel druk op de verf ofzo. De Deadline is aankomend weekend en hij is zo goed als af ik post vandaag of morgen nog even de laatste dingetjes die ik heb gedaan.wimpie007 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 02:14:
Hehe, cool idee!
Eigenlijk had je de container(Kliko) beter kunnen ontvetten met iets en dan gronden met een spuitbus speciaal voor plastic(plasticprimer) en dan spuiten. Ziet er net wat strakker uit en de verf springt er niet zo snel vanaf.
Ook kan je bij de gemeente gewoon een nieuwe kliko bestellen, kost 45e dacht ik?
Groet
Take
Groen d-9 voor mij, dus ook nog redelijk dichtbijGenetic schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:21:
Yeap Deze gaat mee naar The Reality ( mijn reality naam is Take25003 Clan : DBU
Ik vind hem in ieder geval erg origineel en mooi geworden!
Toch valt mij op dat de binnenkant aardig snel zijn verf kwijtraakt, misschien idee om even te kijken of je niet acryl grondverf gebruikt en met terpentine hoogglans overheen gaat? Dan gaat het fout, nu zou je het kunnen oplossen door korrel <=150 op te schuren en dan grondverfje op terpentine basis erop te doen.
(sorry ben een zeikerd qua afwerking)
suc6 met de laatste loodjes!
* ligt er aan waarneer de Casemod Compo is
Groetjes Take
Nice, succes hoor! Wat zijn de prijzen?Genetic schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 01:52:
De foto's komen er zo speodig mogelijk aan. Ben nu op The Reality (Lan) maar internet is er niet de heletijd waarschijnlijk eind vandaag ( zaterdag dus) of morgen
* ligt er aan waarneer de Casemod Compo is![]()
Groetjes Take
Verwijderd
ik zou graag de face zien van de lanners als je met je vuilnisbak binnenkomt
Dan had ie er een webcam in moeten bouwenVerwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 11:52:
Mooi gemaakt! Handig ook voor op lan's, kan je makkelkijk vervoeren op de wieletjes
ik zou graag de face zien van de lanners als je met je vuilnisbak binnenkomt
Signature
Verwijderd

ja, ik weet het: ik ben ongeduldig...
[ Voor 6% gewijzigd door boazkl0p op 25-10-2009 23:56 ]
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Het duurde even maar dan nu een Update. Na een lang weekend te hebben gegamed heb ik een nieuwe update.
Helaas was er dit jaar geen Casemod Compo op The Reality toch wel een beetje jammer maar oke dat mocht niet de pret bederven
Hier wat foto's

Nou dit was het dan.
Groetjes Take
Wel knap dat je hem mee hebt weten te krijgen;)
De wijzen komen uit het Oosten!
Wel een leuk project geweest, heb het met plezier gevolgd.
Je hebt nu al wel een voordeel, als de pc crashed, zit die al in de kliko.
Ik moet toegeven misschien had ik wat meer tijd in de afwerking moeten doen maar van de verf kan ik niet veel aan doen. Een spuitbus gaat dit echt niet vehelpen. ( het is heel lastig Kunstof te verven ) .
Ik heb al wel weer een idee voor mijn volgende casemod en ben nu bezig wat informatie te zoek hiervoor dus ik zal binnenkort weer te zien zijn
Groetjes Take
Dat is dus echt niet waar over dat kunststof. Dat is zeker wel gewoon goed te verven met de juiste voorbereiding (die ook benodigd is voor hout en metaal). Zolang de grondlaag goed lukt maakt het niet eens meer uit welke stof het is. Ik denk dat jij er gewoon te dikke lagen op hebt gesmeerd, niet goed ontvet en de verf niet geroerd (luchtbelletjes eruit).Genetic schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 17:10:
Hallo,
Ik moet toegeven misschien had ik wat meer tijd in de afwerking moeten doen maar van de verf kan ik niet veel aan doen. Een spuitbus gaat dit echt niet vehelpen. ( het is heel lastig Kunstof te verven ) .
Ik heb al wel weer een idee voor mijn volgende casemod en ben nu bezig wat informatie te zoek hiervoor dus ik zal binnenkort weer te zien zijn![]()
Groetjes Take
Alles wat jij beweerd wat ik niet heb gedaan heb ik wel gedaan lang genoeg geroerd goed ontvet en niet al te dikke lagen er op.danielkraak schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 17:21:
[...]
Dat is dus echt niet waar over dat kunststof. Dat is zeker wel gewoon goed te verven met de juiste voorbereiding (die ook benodigd is voor hout en metaal). Zolang de grondlaag goed lukt maakt het niet eens meer uit welke stof het is. Ik denk dat jij er gewoon te dikke lagen op hebt gesmeerd, niet goed ontvet en de verf niet geroerd (luchtbelletjes eruit).
Ik geef hier mijn eigen mening dat ik kunstof lastig vind te verven
De afwerking laat inderdaad te wensen over, maar ik vindt dat je iets moois hebt gemaakt. Je kunt het altijd nog een keer doen, en wat mij betreft; niet meer over zeiken. Ik zeg lekker gamen en aandacht trekken met die bak.
Als je wilt voorkomen dat iemand hem per ongeluk een keer buiten zet op afval-ophaal-dag, bouw dan zoiets in:
USB Missile launcher
Tot de volgende mod!