Hallo. Ik heb net voor mijn verjaardag een nieuwe stereoset gekregen. Die heb ik gebruikt om mijn 5.1 set aan te vullen. Heel gedoe met een X-fi waar maar 3 uitgangen opzitten maar met de kabels die ik erbij krijg is het me gelukt om toch alle acht de boxen afzonderlijk aan te passen.
Nu heb ik alleen het probleem dat ik dus twee draaiknopjes heb omdat ik twee sets heb, en dus heb ik geen zin om constant die twee sets op elkaar af te stemmen.
Dan heeft Windows wel weer een mooie ingebouwde volume control, maar die is voor mij erg lastig te gebruiken midden in een heftig vuurgevecht in een spelletje.
Ik wil dus graag een derde draaiknop waarmee ik alles zachter of harder draai.
Deze dingen neigen alleen wel erg duur te zijn:
Ik heb er een hele zooi boven de 50 euro gezien.
Als iemand een goedkope draaiknop (denk dat dat alleen maar usb kan) weet, een goede zelfbouw (maar niet te moeilijk, het resultaat moet een beetje aestetisch blijven) of gewoon een manier om een tweede muis te gebruiken als volume control (we hebben een la vol usb en ps/2 muizen, en mijn huidige muis is ook usb, dus er is voor beide types nog plek), dan is een opmerking van diegene welkom.
Ik ben dus niet bang voor een beetje do it yourselfen.
Nu heb ik alleen het probleem dat ik dus twee draaiknopjes heb omdat ik twee sets heb, en dus heb ik geen zin om constant die twee sets op elkaar af te stemmen.
Dan heeft Windows wel weer een mooie ingebouwde volume control, maar die is voor mij erg lastig te gebruiken midden in een heftig vuurgevecht in een spelletje.
Ik wil dus graag een derde draaiknop waarmee ik alles zachter of harder draai.
Deze dingen neigen alleen wel erg duur te zijn:

Ik heb er een hele zooi boven de 50 euro gezien.
Als iemand een goedkope draaiknop (denk dat dat alleen maar usb kan) weet, een goede zelfbouw (maar niet te moeilijk, het resultaat moet een beetje aestetisch blijven) of gewoon een manier om een tweede muis te gebruiken als volume control (we hebben een la vol usb en ps/2 muizen, en mijn huidige muis is ook usb, dus er is voor beide types nog plek), dan is een opmerking van diegene welkom.
Ik ben dus niet bang voor een beetje do it yourselfen.