Low profile video kaart.

Pagina: 1
Acties:
  • 330 views

• Timv37
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-05 22:00
Beste,

Wat is op dit moment een goede low profile kaart die redelijk kan mee komen met eventueel een spelletje hier en daar? Ik vraag dit omdat ik na een tijdje rond gekeken te hebben op google niet echt een lijst kan vinden waar in gewoon verteld word wat nu eigenlijk het beste is op het gebied van een low profile kaart. Zelf ben ik op deze gekomen:

Radeon HD 4550
http://www.thinkcomputers.org/index.php?x=reviews&id=875

Is dit nu een beetje een redelijke kaart? Of zijn er nog betere te krijgen qua low profile? :)

Alvast bedankt!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-05 15:59
Kijk hier eens: Let op: Welke videokaart moet ik kopen?

Misschien vind je er wel een.

• Timv37
Het probleem is dus dat ik vrij weinig kan vinden over een fatsoenlijke low profile kaart, de meeste dingen die op internet staan zijn vrij oud en ik ben meer op zoek naar wat gericht advies over een low profile kaart die nog enigzins kan mee komen :)

• Geert de Graaf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:09
Er is een mooie 4550 van club3d die ik toevallig ook te koop heb (particulier).

Geert

Verwijderd

Wat versta je onder redelijk mee komen?

Er is iig een 9600GT low profile van Galaxy.

• Geert de Graaf
FSX draait er prima op.

Geert

• Timv37
Eentje die af en toe een spelletje toe laat met een beetje normale graphics ( COD o.a ) :)

Zijn die geforce kaarten 9500 / 9600 etc nu beter of slechter dan de 4550? :)

Verwijderd

En als ik in de Pricewatch kijk zie ik nog een 9800GT staan.

• Geert de Graaf
De 4550 van club3d is ook nog aardig te clocken.

Geert

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat het beste is hangt (zoals overigens duidelijk zat in **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? gemeld staat) helemaal af van wat je wilt. Ook al interesseert alleen performance, dan nog is je monitor resolutie van belang en de apps die je speelt (kan van spel tot spel sterk verschillen). Daar rep je met geen woord over, al zeg je bovenstaande link gezien te hebben... :o

Vergeet niet dat je voor performance reviews niet op low-profile hoeft gefixeerd te zijn. Een willekeurige chip presteert exact even goed op LP als full-height. Dus gewoon een shortlist maken van low profile kaarten en dan benchmarks zoeken van de chips die erop zitten, low profile of niet. Dat kun je prima zelf (met een beetje inzet) doen.

[ Voor 5% gewijzigd door dion_b op 24-08-2009 21:40 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.