Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hey allemaal..

k snap dit forum nog niet helemaal,

maar kheb problemen met mijn xperia..
Ik weet dat er allemaal gratis applicaties zijn voor de xperia.. waar kan je die vinden?
en ik wil tomtom erop.. waar kan die vinden?

en als ik iets download bijv van sonyericsson en ik wil het instaleren krijg ik
een error en dan opent er een internetpagina in explorer met allemaal rare computer codes...

k snap der niets meer van...

help me plz :)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

TomTom is niet gratis, en aan illegale zut helpen we niemand..

Kopen dus..

Ey!! Macarena \o/

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:27

DarkSide

theres no place like ::1

De Xperia is een WinMo toestel. Je kunt dus gewoon 'alle' WinMo apps installeren. Waar je die kunt krijgen? Gewoon bij de site van de fabrikant. Of even google gebuiken als je opzoek bent naar een bepaalde applicatie. Als deze gratis is kan je die gewoon downloaden en installeren. Anders gewoon kopen.

Tom ToM is, zoals RaZ al meldt, niet gratis te verkrijgen. En kan je gewoon kopen. Even logisch nadenken voor de URL.

Voor de rest gaan we je niet helpen aan illegale software. Maar met een beetje gezond hollands verstand kom je er wel achter.

Voor de fouten bij het downloaden van Sony Ericson zou ik je verwijzen naar het algemene Sony Experia Topic en kijken of iemand je daar verder kan helpen. HEt helpt om te melden wat de specifieke foutmelding is.
ps heb je al gegoogled naar de foutmelding?

[ Voor 4% gewijzigd door DarkSide op 24-08-2009 11:39 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoi SonyaScofield, welkom op GoT :)

Als je dit forum niet snapt, is het handig om eerst even de regels en dergelijke door te lezen. Want dit topic voldoet niet echt aan wat we hier verwachten.
1. "schreeuwen" in de topictitel is niet nodig. Kreten als "hulp gezocht" ook niet. GoT is namelijk geen helpdesk waarbij iedereen zo snel mogelijk naar je topic vliegt als er staat dat er hulp nodig is ;)

2. Als je een vraag hebt verwachten we dat je eerst zelf op zoek gaat naar het antwoord. Ik weet zeker dat je met Google of de zoekfunctie op GoT het nodige kunt vinden. We houden er hier niet van om het wiel steeds opnieuw uit te vinden.

3. TomTom is een betaalde applicatie. Vragen waar je dit kunt verkrijgen willen we dan ook niet zien. Dit omdat je daarvoor gewoon op de website van de fabrikant voor terechtkunt. Via andere wegen is het hoogstwaarschijnlijk illegaal, en dat willen we hier op GoT nadrukkelijk niet zien. Vragen naar illegale software is hoogst ongewenst.

Om bovenstaande redenen gaat dit topic dicht. Voor de volgende keer is het handig om eerst even Het algemeen beleid door te nemen :)

Dit topic is gesloten.