Computerkast met bedrijfslogo

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Beste mensen,

Graag zou ik een computerkast hebben met mijn eigen logo erin verwerkt, denk hierbij aan de kasten dell en apple waar het logo onderdeel van de kast is (dus geen sticker). Nu ben ik zelf niet erg technisch qua het bouwen van kasten, en vroeg ik me af of er producenten zijn die dergelijke kasten kunnen leveren. Via google kon ik iig nog niets vinden..

alvast bedankt voor de reacties!

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02:02
JE KUNT een logo wel met een dremel er in maken ja

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je zou zijpanelen naar een bedrijf kunnen brengen dat logo's stanst/perst in metaal, dan kan je iig nog een leuke kast uitzoeken die intern ruimte bied aan wat er in moet.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 15:16

Barrycade

Through the...

Kan een locale plaatbewerkingsbedrijf/machinebouwer niet vervangende onderdelen maken? Dus de standaard zijkanten van een retailkast vervangen door een exemplaar waar jouw logo in verwerkt is? Denk dat je in die hoek moet denken. Als je grote hoeveelheden (denk aan containers vol) wil afnemen is het zaak om een importeur op te zoeken. Dan is er vast wel wat te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Je kan een bedrijf zoeken die een mal maakt van die DELL buttons en die dan aanpast aan je bedrijfslogo. Dan kun je die buttons veranderen.

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Het is inderdaad misschien een goed idee om een plaatselijke metaalbewerker een logo in de zijpanelen te laten persen. Thnx

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chicky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 15:35
hou wel rekening mee, dat met persen er een boven, en ondermatrijs nodig is.
Als je 1 kast wilt modden, kan je dit nog wel wat kosten (laten we eens wat roepen, 5.000 tot 10.000 eurie voor twee matrijzen).
Als het alleen om een "gat" gaat is laser of plasma snijden een veel goedkopere oplossing.

[ Voor 1% gewijzigd door chicky op 24-08-2009 13:04 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chicky schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 13:03:
hou wel rekening mee, dat met persen er een boven, en ondermatrijs nodig is.
Als je 1 kast wilt modden, kan je dit nog wel wat kosten (laten we eens wat roepen, 5.000 tot 10.000 eurie voor twee matrijzen).
Als het alleen om een "gat" gaat is laser of plasma snijden een veel goedkopere oplossing.
dan zou ik voor watersnijden gaan, geen warmteinbreng en dus geen vervorming en de verf brand er niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien, als je een bestaande kast pakt en er wat gaten in de zijkant boort. je gewoon een blokje aluminium ofzo tegenaan kunt bouten. Dat aluminium, rvs, koper, of welk materiaal dan ook, kun je CnC laten frezen. Het makkelijkste is dan wss dat je een 3d tekening aan het bedrijf levert.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2009 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Stansen is idd geen goed idee, zoals hierboven al gezegd wordt kost dat gewoon bergen met geld. Lasersnijden en watersnijden kost haast niks, en is ideaal voor het snijden van plaatmateriaal in kleine oplages. En aangezien je kast waarschijnlijk een verfje heeft, raad ik ook het watersnijden aan.

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt ook nog airbrushen als optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lasersnijden is overigens geen enkel probleem voor dat verflaagje hoor.
de warmteinbreng is zo lokaal, intens en kort dat het omliggende materiaal hier vrijwel geen last van heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Of je sleeved de gehele kast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-06 15:56
Let er wel op dat als je het laat laser of watersnijden je een open gat in je behuizing overhoudt die je nog moet afdekken met iets transparants wegens verminderde koeling.

Low-budget ga je gewoon voor een stikker. Daarnaast kan je bijvoorbeeld zoals in die auto opknap programma's op Discovery een speciale stikker op de behuizing laten over lakken met blanke lak waardoor het er ook permanent op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thiesggb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-11-2020
Heeee.....

Kijk hier maar eens ff......... http://www.it-service.be/webshop/index.php?cPath=963 ff iets naar beneden scrollen :P

die gasten maken het voor je :)

grtz thies

[ Voor 10% gewijzigd door thiesggb op 26-08-2009 19:43 ]

Pagina: 1