Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Koeler doorgebrand wil een nieuwe kopen, advies?

Pagina: 1
Acties:
  • 269 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb mijn power supply in laten branden toen ik de edid van mn monitor wilde veranderen met powerstrip (hoe dat gebeurd is is een wonder).
Ik zal het wel ff uitleggen, tijdens het uploaden van de edid naar de monitor werd het beeld zwart en mn pc maakte achterelkaar kleine piepjes (een signaal dat mn power supply naar de klote is).
ik deed mn pc handmatig uit en ik hoorde een piep alsof er stroom uit de supply lekt, ik had al andere netsnoeren en stekker combinaties geprobeerd, dus heb ik mn andere power supply gepakt en in mn pc gezet en de piep was er niet. (ik had de power supply al een keer vervangen).
Ik zou graag de reden willen weten hoe dit zou kunnen komen.

Ik zou ook graag willen weten welke power supply ik het beste zou kunnen kopen met mininaal 450 watt
en maximaal 65 euro

Alvast bedankt :)

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Welke hardware heb je? zonder dit kan niemand antwoorden.
Je hebt website's met een soort meter die je invult, dus je hardware vermeld, dan zegt de site wat je nodig hebt(zou zelf een beetje meer pakken).
Op deze site is een thread "welke voeding heb ik nodig", daar vind je ook welke kwalitatief goed zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet nu niet precies welke hardware ik heb, maar in iedergeval bedankt voor je advies ik ga ff kijken naar de thread over koelers ;) .
Zodra ik weet wat mn hardware is zal ik het vermelden :)

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik denk dat het probleem weg is ik hoor het geluid iig niet meer.
Toen mijn pc uit was hoorde ik het geluid nog, ik deed hem aan heb mijn bios gereset heb een spelletje gespeeld deed mn pc uit en ik hoorde het geluid niet meer, ik deed de stroomkabel eruit en erin ik hoorde het geluid voor 2 seconden sloot alles weer opnieuw op en toen hoorde ik het geluid constant weer.
Maar toen ik mijn netwerk kabel in mijn pc stak was het geluid opeens weg.

Zou het kunnen zijn dat het er nog is of dat het hoort als er een piepend geluidje uit de netwerk plug komt

Mijn hardware is:

Moederbord : Asus Leonite2
Chipset : Intel i945G/GZ
Processor : Intel Core 2 Duo E4400 @ 2000 MHz
Fysiek Geheugen : 4096 MB
Videokaart : NVIDIA GeForce 9600 GT
Harde Schijf : Hitachi (250 GB)
Harde Schijf : Hitachi (250 GB)
DVD-Rom Station : ATAPI DVD A DH16A1L
DVD-Rom Station : LWJ T2ZK1UNGP6Z4 SCSI CdRom Device
Monitor Type : X203H - 20 inches
Netwerkkaart : 82801G (ICH7 Family) I/O Controller Hub LAN
Besturingssysteem : Windows (TM) Vista Home Premium Home Editie 6.00.6002 Service Pack 2 (x64)
DirectX : Versie 10.00
Windows Performance Index : 5.0

• Luukje01
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:13
Ik heb na jouw hardware het door een PSUEninge gedaan. Ik kom op 231Watt uit. Omdat ik niet alles weet van je pc. Maar goed voor 450watt valt wel wat te regelen. Mijn eigen OCZ was maar 50 uro en 500 watt --> Kik!.

ik hoop dat je er wat mee kan :9 :9

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welke voeding heb ik nodig? Deel 22

Verder heb je het in je titel over een koeler, maar komt die verder nergens terug. Beetje onduidelijk allemaal. Mbt wat er mis is met je PSU's - als er meerdere kapot zijn gegaan wijst het op structureel kortsluiting, aardingsproblemen PC hangt toch wel aan geaard stopcontact hoop ik... of spanningspieken. Maar goed, met zo weinig info kunnen we daar niets mee, dus gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.