Ik heb het al eens eerder gezegd, maar het is weer zo ver: nieuws: Website FOK gehackt en onder vuur van ddos-aanval
Een linkje naar de Huiskamer in een nieuwsbericht. Heeft 0,0 toegevoegde waarde, want bijna niemand kan er in. Dus zet of het topic openbaar, of neem de link niet op. Dit schiet natuurlijk niet op zo.
Verder klopt deze zin ook niet:
Verder wekt de zin "In hetzelfde draadje plaatste ook de vermoedelijke hacker zijn commentaar." wel mijn interesse. Als FOK!crew zijnde zou ik dat graag ook lezen. Maarja... ik mag er niet in
.
Dus... link er dan ook niet naar.
Groetjes,
Veldmuis
Een linkje naar de Huiskamer in een nieuwsbericht. Heeft 0,0 toegevoegde waarde, want bijna niemand kan er in. Dus zet of het topic openbaar, of neem de link niet op. Dit schiet natuurlijk niet op zo.
Verder klopt deze zin ook niet:
Want het linkje onder "uitte" verwijst naar FOK! en niet naar GoT.Op GoT uitte de FOK-eigenaar onder de nickname 'Danny' zijn ongenoegen over de GoT-reacties op de hack van de FOK-site.
Verder wekt de zin "In hetzelfde draadje plaatste ook de vermoedelijke hacker zijn commentaar." wel mijn interesse. Als FOK!crew zijnde zou ik dat graag ook lezen. Maarja... ik mag er niet in
Dus... link er dan ook niet naar.
Groetjes,
Veldmuis