HK-link in FOK nieuwsartikel ≠ handig

Pagina: 1
Acties:
  • 888 views

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
nieuws: Website FOK gehackt en onder vuur van ddos-aanval
Op GoT uitte de FOK-eigenaar onder de nickname 'Danny' zijn ongenoegen over de GoT-reacties op de hack van de FOK-site. In hetzelfde draadje plaatste ook de vermoedelijke hacker zijn commentaar.
Onder 'plaatste' zit een link naar een HK-topic, voor een artikel op de FP niet echt handig aangezien niet iedereen daar bij kan.

Verder staat er Op GoT uitte... met een link naar een FOK-artikel. Dus ook In hetzelfde draadje.. klopt dan niet aangezien dat wel op GoT is.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:54

Nakebod

Nope.

En daarop inhakend, de link verwijst naar /3
Maar welk bericht op die pagina? (Wat bij mij vast een andere is met 100 ppp dan de standaard 25 ppp) is totaal niet duidelijk.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Nakebod schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 15:07:
En daarop inhakend, de link verwijst naar /3
Maar welk bericht op die pagina? (Wat bij mij vast een andere is met 100 ppp dan de standaard 25 ppp) is totaal niet duidelijk.
Of omgekeerde leesvolgorde (ja ik ben er een van)

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-02 13:45
Tevens klopt de link niet.
De link verwijst naar http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1365106/3, pagina 3 dus van het topic; maar gezien het aantal posts per pagina veranderd kan worden en niet bij iedereen hetzelfde is; klopt dat niet. Liever linkt de redacteur rechtstreeks naar de post (rightclick op "Geplaatst op ...").

/edit: te laat |:(

[ Voor 14% gewijzigd door HyperioN op 23-08-2009 15:13 ]

• Mephisteus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Gesteund, ik kan de HK niet in en krijg dus mooi een not allowed error te zien. Misschien iets om aan te geven in het artikel dat het forum niet voor iedereen toegankelijk is?

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Voor zover ik weet is linken naar de HK op de FP niet gebruikelijk en zelfs ongewenst, want er zijn zat bezoekers die niet naar die afgeschermde informatie kunnen.

En eventuele relschoppers willen we niet op het idee brengen dat er nog andere 'leuke' fora op GoT zijn.

* Delerium vindt de link ook vreemd.

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
Kan het topic dan niet uit HK gehaald worden? Het gaat toch vooral om de security van Fok en de crackmethodes.

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Delerium schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 15:20:
Voor zover ik weet is linken naar de HK op de FP niet gebruikelijk en zelfs ongewenst, want er zijn zat bezoekers die niet naar die afgeschermde informatie kunnen.

En eventuele relschoppers willen we niet op het idee brengen dat er nog andere 'leuke' fora op GoT zijn.

* Delerium vindt de link ook vreemd.
Alsof die "relschoppers" überhaupt toestemming krijgen om in de HK te komen dan :D.

• HuHu
  • Niet online
Megaflix schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 15:29:
Kan het topic dan niet uit HK gehaald worden? Het gaat toch vooral om de security van Fok en de crackmethodes.
Dat vind ik een goed plan. Of mij HK toegang geven, maar ik ben geweigerd :'( :D.

Maar dan kan ik als Development Admin van FOK! ook eens meelezen met iets wat over mij zou kunnen gaan :P.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Megaflix schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 15:29:
En crackmethodes wil je niet publiek bespreken. Gewoon het linkje weghalen en niet meer naar de HK linken lijkt me een stuk verstandiger :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-02 22:13

Brons

Fail!

Is het topic niet meer iets voor NSTM? Ook besloten maar wel opener dan de HK.

• Chillosophy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-02 10:17
Brons schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 15:31:
Of gewoon in SG?

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Brons schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 15:31:
Ik denk het niet. ;)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• HuHu
  • Niet online
Blijkbaar is de nieuwswaarde inmiddels hoog genoeg om het voorop de Frontpage van Tweakers te knallen. Dus dat zal wel mee vallen nu :P.

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Let even op de laatste woorden in de sluitpost:
quote: Hlpdsk
naast het al lopende topic in de HK.
Om dus dubbele posts te voorkomen....

• Brons
  • Laatst online: 06-02 22:13

Brons

Fail!

Het heeft een lage nieuwswaarde maar is wel een 'featured' bericht op de FP?

• Xander
  • Nu online
Hmja. Ik zie de tegenstrijdigheid. :+

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• kwiebus
  • Laatst online: 23:49
Xander schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 16:04:
Hmja. Ik zie de tegenstrijdigheid. :+
Je zou het ook kunnen zien als bewijs dat het niveau van het nieuws op de FP dalendende is.

Verwijderd

Misschien willen ze gewoon niet zoveel extra Fok!kers op dit forum hebben? D'r zijn er natuurlijk ook zat bij met een HK-ban of die nooit toegang hebben gehad.

• Orion84
  • Laatst online: 17:59

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

In hetzelfde draadje plaatste ook de vermoedelijke hacker zijn commentaar.
Dat klopt sowieso al niet, het gaat daar om quotes uit een msn gesprek dat PythagorasABC had met de vermoedelijke hacker. Dus van plaatsen door de hacker is niet echt sprake.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• kwiebus
  • Laatst online: 23:49
Orion84 schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 16:09:
[...]

Dat klopt sowieso al niet, het gaat daar om quotes uit een msn gesprek dat PythagorasABC had met de vermoedelijke hacker. Dus van plaatsen door de hacker is niet echt sprake.
Zonder HK-XS kan ik natuurlijk niet nagaan of hetgeen jij nu beweert wel juist is.

• Orion84
  • Laatst online: 17:59

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

kwiebus schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 16:12:
[...]

Zonder HK-XS kan ik natuurlijk niet nagaan of hetgeen jij nu beweert wel juist is.
Gelukkig hoef jij het nieuwsbericht ook niet aan te passen en is er op de redactie vast wel iemand met HK rechten die dat kan checken en aanpassen indien ik gelijk heb ;)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• HuHu
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 16:08:
Misschien willen ze gewoon niet zoveel extra Fok!kers op dit forum hebben? D'r zijn er natuurlijk ook zat bij met een HK-ban of die nooit toegang hebben gehad.
Ja joh... scheer alle FOK!kers even over één kam :D.

• blackTIE
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
Was inderdaad niet slim en kies om te linken naar HK. Heb de link verwijderd en het stuk aangepast.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Slotje wegens dubbel met Linkjes naar De Huiskamer in nieuwsberichten, en dat topic bevat ook de vervolgactie :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.