Even iets anders, aangezien het topic als titel 'Scythe Mugen 2' draagt blijft het dus relevant als ik iets over deze mugen vraag:
Ik heb een Scythe Mugen 2, gebruik hem ondertussen 2 maanden maar wil even wat inlichtingen over een probleempje waarop ik stuitte tijdens het instaleren: Op mijn LGA1366 asus-bord zit aan de achterkant van de cpu-socket zo'n "Stack Cool 2" sockethouder die eraf moest om de Scythe te installeren. Deze moest vervangen worden door dat plaatje van Scythe. Toen ik er langs de bovenkant van het mobo de cpu-houder (met dat hendeltje) terug vast moest draaien op de Scythe-plaat stootte ik op iets vreemd: Wanneer ik vervolgens het hendeltje naar beneden deed (om de cpu vast te klemmen) blokkeerde het hendeltje halverwege!

Ik check dus of de cpu er wel juist inligt en dat is zo. Wat blijkt: Scythe verwacht dat de zachte kant van de plaatje achter de socket wat meegeeft. Met een vinger erin duwen merk je dat het wel zacht is en meegeeft, maar het blijft te stevig om te verwachten dat de pinnetjes van de cpu dat zouden accepteren. Nu de hendel is echt zeer stroef naar beneden te duwen, zo stroef dat ik vreesde de pinnetjes te buigen van de cpu. Daarom heb ik de cpu-houder maar wat losser geschroefd zodat er wat speel op zit

(met de hendel los weliswaar) en nu ging het hendeltje (nog steeds wat stroefjes) eindelijk naar zijn plaats en zat het geheel vast.
Is dit wel de bedoeling? Ik neem aan van niet maar komt dit vaker voor bij de Mugen 2?