Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pibara
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-03 16:42
Stond net op het punt een Asrock ION 330-BD te gaan bestellen als low end HTPC, en zag toen de nieuwe PS3. Met zo'n prijs moet ik mischien nog eens gaan nadenken of dat niet beter is. Nu game ik dus niet, maar er zit een Blueray speler in, hdmi, spdif, en het aparaat zal verwacht ik wel de nodige media mogelijkheden hebben. Iemand een idee hoe de nieuwe PS3 zich verhoud tot de asrock ion 330-bd als HTPC aparaatje? M.a.w. is de PS3 slechts een game console waar je bluerays op kunt kijken, of is het ook een volwaardige (low range) HTPC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsValium
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 23:17
Ik gebruik mijn PS3 (non-slim) voor al mijn HTPC behoeften behalve TV-tune/record. En tot hiertoe loopt alles vlot, nog geen enkele media tegengekomen die ik niet kan vloeiend afspelen (wel al enkele moet converteren, zijn echt wel uitzonderingen).

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:28
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG ([BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.