Hallo,
Heb sinds Juli tot grote tevredenheid de Star.
Waar ik wel tegenaan loop is het installeren van de bijgeleverde New PC Studio
Op de PC installeren is geen probleem, maar het koppelen van de Star is een ander verhaal.
Hij ziet hem gewoon niet, Star komt wel in beeld staan maar kan niet aankoppelen.
Zowel via de bijgeleverde USB kabel als via Bluetooth.
Wat ik ook probeer, krijg hem niet werkend.
Iemand een idee wat ik verkeerd doe ?
Ook krijg ik Google maps niet aan de praat,blijft de voorwaarden laden en zegt dan doodleuk dat er
een time-out error is ?
Hoe krijgen jullie in hemelsnaam de overbodige Widgets van het scherm af ?
Heb er bewust een grotere foto op geplaatst die ik kan verschuiven en zet daar dan de overbodige Widgets naast.
Dit lijkt me niet de juiste weg, maar het werkt maar er is ongetwijfeld een snellere/betere manier voorhanden.
Tot zover mijn Star bevindingen die ik minder vindt, verder een fantastisch toestel.
M.v.g. Yce...
Heb sinds Juli tot grote tevredenheid de Star.
Waar ik wel tegenaan loop is het installeren van de bijgeleverde New PC Studio
Op de PC installeren is geen probleem, maar het koppelen van de Star is een ander verhaal.
Hij ziet hem gewoon niet, Star komt wel in beeld staan maar kan niet aankoppelen.
Zowel via de bijgeleverde USB kabel als via Bluetooth.
Wat ik ook probeer, krijg hem niet werkend.
Iemand een idee wat ik verkeerd doe ?
Ook krijg ik Google maps niet aan de praat,blijft de voorwaarden laden en zegt dan doodleuk dat er
een time-out error is ?
Hoe krijgen jullie in hemelsnaam de overbodige Widgets van het scherm af ?
Heb er bewust een grotere foto op geplaatst die ik kan verschuiven en zet daar dan de overbodige Widgets naast.
Dit lijkt me niet de juiste weg, maar het werkt maar er is ongetwijfeld een snellere/betere manier voorhanden.
Tot zover mijn Star bevindingen die ik minder vindt, verder een fantastisch toestel.
M.v.g. Yce...