Toon posts:

Aankoop nieuwe PC voor filmbewerking en webdesign

Pagina: 1
Acties:
  • 355 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Mijn iMac gaat de deur uit en wil een nieuwe Windows pc kopen. Heb hier en daargeken maar wil weten of bijvoorbeeld dit een goede pc ervoor is? http://www.alternate.nl/h...-Systemen&l2=Workstations

En is alternate een goedkopere partij of kan ik mijn pc beter ergens anders kopen?
Een snelle processor goede videokaart en 4gb geheugen moet ik sowieso hebben.
Gaaf hoor ik jullie reactie!

Verwijderd

Ik heb persoonlijk slechte ervaringen met de PC's van alternate, als je hem brengt voor reperatie hoor je 3 weken niks en dan ga je hem ophalen en dat doet hij het niet
( niet mijn pc maar van mijn ma :p)

en hoe raar het ook klinkt een beetje service of de garantie voorwaarde naleven how maar.

Toen naar Yorcom geweest in vlaardingen

Super service!!
YORCOM DUX MILITIM PC 98081 €729,95 Terug naar boven

- Behuizing Antec Three Hundred Zwart No PSU
- 630 Watt AXP Power voeding ATX + 24pin
- Asus P5QL Pro, GLan, D-DDR2, PCI-E, S775 {1600fsb}
- Intel Core 2 Quad Q9550 2,83GHz 1333fsb 2x2MB Box S775
- 4GB (2x2GB) Kingston HyperX DDR2-800 p/n KHX6400D2/2G
- WD 640GB SATA2 7200rpm 16mb p/n: WD6400AACS
- Sata DVD-brander NEC AD-7240S ZWART bulk
- Asus GeForce GTX260/HTDI 896MB PCI-E 2xDVI
- 10/100/1000 Mbit LAN
- 6x USB2.0 aansluiting (4x achterkant & 2x voorkant)
- Onboard 7 channel Sound
- Assemblage / Testrun

dit alles voor 729.95 :)

Nieet verkeerd toch :D

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-12-2025

Erikie

www.erikie.nl

video editing? zorg voor een 64bit os :) ik neem aan dat je programma's van adobe gaat gebruiken (premiere pro / after effects).

quote uit de adobe faq (http://www.adobe.com/products/premiere/faq/) :

Does Adobe Premiere Pro run on 64-bit versions of Windows Vista®?

Yes, Adobe Premiere Pro is optimized to run on 64-bit systems. The key advantage of 64-bit systems is that they can use up to 64GB of RAM. Adobe Premiere Pro CS4 can use large amounts of this memory because it splits different tasks into separate processes. This allows Adobe Premiere Pro to work with larger projects and to perform more operations, such as batch encoding while editing, at once.

traktor scratch!

Verwijderd

Minimaal een Quad core en 8 gig ramm, videokaart afhankelijk van wat je wil gaan bewerken, effecten etc etc, dat vreet nogal geheugen. En wil je wat sneller je bewerkingen uitvoeren dan is een SSD misschien ook wel aan te raden, met een terrabyte schijf ernaast voor opslag.

En prijzen, ik zou niet voor het goedkoopste systeempje gaan maar dat is afhankelijk of je het hobbymatig gaat gebruiken of voor werk, dan is tijd geld en wil je snel systeem hebben :)

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:23
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG ([BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.