Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik bepaalde Java applicaties start zoals google maps of mini opera dan vraagt mijn lg arena telkens dat het programma informatie moet verzenden en dat het tijd en geld kost. Ik kan dan alleen kiezen tussen 'toestaan tot afsluiten' , 'deze keer toestaan' of 'deze keer weigeren. Die vraag blijft maar komen ook als ik binnen google maps de kaart verplaats bijv. Ik kan echter niet kiezen dat ik die verbinding altijd wil toestaan hoewel ik dit zou willen omdat ik toch een Hi eindeloos online abonnement heb. Is er misschien ergens een optie waar ik dit zo kan instellen dat die vraag niet telkens blijft komen want het is wel hinderlijk als je telkens op OK moet drukken om weer verder te komen?
Verder merk ik ook dat het soms wat lang duurt voordat het scherm reageert wanneer ik het toestel horizontaal houdt om bijv tekst te typen via het QWERTY toetsenbord. Zijn er meer mensen die dit herkennen? Ik heb volgens mij de laatste firmware versie want ik heb het toestel nog maar pas (versie KM900AT_V10d van Hi).

Verwijderd

Wanneer ik bepaalde Java applicaties start zoals google maps of mini opera dan vraagt mijn lg arena telkens dat het programma informatie moet verzenden
Wat voor GSM heb je?
Verder merk ik ook dat het soms wat lang duurt voordat het scherm reageert
Beschijf langzaam, de meeste accellerometrie-gebaseerde keyboards reageren langzaam, zelfs op een iPhone.

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:10:
[...]
Wat voor GSM heb je?
[...]
Beschijf langzaam, de meeste accellerometrie-gebaseerde keyboards reageren langzaam, zelfs op een iPhone.
M'n glazen bol (Verwijderd in "Het LG Arena (KM900) Topic") zegt dat het een LG Arena is... :+

Verwijderd

geen glazen bol voor nodig, uit de TS
dan vraagt mijn lg arena
IK heb een ook een LG (kom niet op de naam van het ding :) ), en zelfde probleem. Je kan in het "applicatie" menu wel machtingen instellen. Maar dit blijkt niet altijd te werken.

edit:
ah, Ik heb een LG Renoir

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2009 20:39 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je hebt je reply al in Het LG Arena (KM900) Topic gepost. Meerdere keren posten staan we niet toe, dus graag verder in dat topic.

Dit topic is gesloten.