Toon posts:

[Macbook Pro] Past een WD 1Tb disk in pre-unibody 17 inch?

Pagina: 1
Acties:
  • 411 views

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er al iemand ervaring met die nieuwe WD 1Tb disks in een macbook pro? Die zijn namelijk 12.5mm in plaats van 9.5mm dik. Voorzover Google me kan helpen, passen de 12.5mm disken wel in de MBP unibodies, maar de meldingen over de pre-unibodies zijn onduidelijk, ook bijvoorbeeld op xlr8yourmac.

Deelt dus alstublieft uw wijsheid! :-)

• maarten22
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
Neej dit past niet de 1tb schijf is 12,5mm en er past alleen een 9,5 mm hdd in.

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-01 15:51
In bijna alle laptops zit een 2.5" schijf. De grootste schrijven in dat formaat zijn voor zover ik weet 500GB.

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

• Abidan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:25
The Dud3 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 02:19:
In bijna alle laptops zit een 2.5" schijf. De grootste schrijven in dat formaat zijn voor zover ik weet 500GB.
Hij bedoelt dit:
WD notebook harde schijf van 1TB

Maar deze schijf is alleen aangekondigd. Voor dat die schijf in de winkel ligt zijn we driekwart jaar verder. 2010 dus.

Verwijderd

Topicstarter
2010? Ik meende toch echt dat ze er al waren...

pricewatch: Western Digital Scorpio Blue WD10TEVT, 1TB

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het is toch wel goed te vinden dat de schijf in pre-unibody MacBook's maximaal 9,5 mm hoog mag zijn, bijvoorbeeld in [Macbook] Harde schijf vervangen - Deel 2. Aangezien de WD 1TB daar ook besproken worden, gaat deze op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.