• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Beste Mede-Tweakers,

Drie weken geleden heb ik een iPod Nano 4G gekocht bij RedCoon.
Nu ik de iPod één week gebruikt heb zit er een witte stip onder het scherm waarvan ik eerst dacht dat het een dode pixel was, dus ik heb de iPod uitgezet maar het stipje bleef zitten. Helaas dus stof onder het scherm :'(

Sony Ericsson G900 van de BelCompany - Helaas dus niet de eerste keer dat ik ergens stof onder heb |:(

Op het forum heb ik alleen iemand kunnen vinden met een iPod Classic die stof onder het scherm had: [Ipod Classic 80GB] Stof onder glasplaat v/h beeldscherm

Is er iemand met ervaring met stof onder het scherm bij zijn iPod?

Klopt het ook dat als ik mijn iPod Nano heb gekocht bij RedCoon ik gewoon bij de Applestore in de buurt langs kan gaan voor garantie? Bij Apple kan je toch bij elke store langsgaan voor garantie?

Gaarne jullie reactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf ook een Ipod Nano 4G van 16GB met flink wat stof onder het scherm, het is gewoon iets wat gebeurt, daar doe je niet veel aan. En eerlijk is eerlijk, ik heb er ook totaal geen last van. Stof is niet iets waar apple veel aan kan doen, tenminste, het is geen productiefout. Daarom zou ik denken dat het niet onder de garantie valt, tenminste dat denk ik.
Ik vind dit zo omdat ik onder AL mijn elektronica stof krijg, behalve beeldschermen natuurlijk. Maar dit is bijvoorbeeld ook het geval bij display's van DVD spelers, versterkers, enzovoort. Het is als je het mij vraagt gewoon een heel normaal verschijnsel.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2009 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn100
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-07 12:22
Met stof heb ik geen ervaring maar ik weet wel dat je met je Apple serienummer bij alle Premium resellers je garantie kan claimen.