Toon posts:

Poser / render systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik ben van plan een systeem voor mn vrouw te bouwen speciaal voor Poser en render gerelateerde progammas ben al driftig op zoek geweest naar wat het beste zou zijn er is hier maar weinig over bekend.

Mijn vraag is wat zou het beste en snelste werken ... quad core processor of eerder I7 veel video geheugen of juist snelle grafische processor hoeveel Ram. etc etc.

Ik tast in het duister hier over, er word veel getest en continu gerenderd (semi-professioneel) ze controleerd en test producten voor grote bedrijven. ( http://www.runtimedna.com/ en http://www.daz3d.com/ )

Enige ideen hiet over zou geweldig zijn.

Max

(nieuw op het forum hoop dat dit de juiste plek is om de vraag te stellen)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:29

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Wellicht dat je dit als uitgangspunt kan nemen (hoewel ik niet zeker weet of 2d specs gelijk staan aan 3d specs, maar dat kan elkaar volgens mij weinig ontlopen...... Wellicht dat je een andere videokaart zou moeten nemen :) :

reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli 2009

Xbox Live ID:Notna8310

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:23
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG ([BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.