Ik heb de beschikking over een hele zwik lg/philips 15" lcd panelen en ik wil hier een videowall van gaan bouwen voor thuis aan de muur te hangen. De panelen zijn 4:3 en hebben een native resolutie van 1280x1024. Ik wil 12 schermen in de videowall bouwen (4 horizontaal, 3 verticaal) om zo uiteindelijk een vlak met een 16:9 verhouding aan de muur te hebben hangen. Ik wil dit hoofdzakelijk als foto-wall gaan gebruiken maar wil ook video over het gehele vlak af kunnen spelen.
Is er hardware en eventueel ook software in omloop waarmee ik dit kan bewerkstelligen? De schermen hebben alle een lvds aansluiting, het liefst zou ik deze direct willen aansturen (en dus niet 12 converterboards te hoeven kopen om dvi naar lvds om te zetten). Ik weet dat sommige moederborden (ik heb bijv. een via eden hier liggen) een lvds aansluiting hebben, maar bestaat er ook zoiets dat ik er 12 kan aansturen? Vanwege mijn wens om er ook film op af te kunnen spelen zal ik uiteindelijk het geheel aan 1 enkele pc moeten hangen.
Graag jullie advies dus!
Is er hardware en eventueel ook software in omloop waarmee ik dit kan bewerkstelligen? De schermen hebben alle een lvds aansluiting, het liefst zou ik deze direct willen aansturen (en dus niet 12 converterboards te hoeven kopen om dvi naar lvds om te zetten). Ik weet dat sommige moederborden (ik heb bijv. een via eden hier liggen) een lvds aansluiting hebben, maar bestaat er ook zoiets dat ik er 12 kan aansturen? Vanwege mijn wens om er ook film op af te kunnen spelen zal ik uiteindelijk het geheel aan 1 enkele pc moeten hangen.
Graag jullie advies dus!
edit:
Misschien past dit topic toch beter in het electronica subforum?
Misschien past dit topic toch beter in het electronica subforum?
[ Voor 3% gewijzigd door Hardcell op 19-08-2009 11:31 ]