• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Ik heb laatst de Sony BRAVIA KDL-37S5500 gekocht.

Een tijdje later heb ik een LaCie LaCinema Classic aangeschaft, deze wou ik erop aansluiten. Het volgende probleem deed zich echter voor.

Bij het selecteren van een map in het hoofdmenu (films, muziek, foto's) lijkt het erop dat hij aan het laden is, om vervolgens gewoon in het hoofdmenu te blijven OF het hele apparaat loopt vast. Dit doet zich voor bij zowel HDMI als composite aansluiting.

Daarop heb ik de support van LaCie gecontact, en die hadden geen idee wat er aan de hand kon zijn.

Ik heb daarom de LaCinema weer teruggebracht, en een andere LaCinema mee terug genomen in de veronderstelling dat het aan het apparaat lag. Bij deze nieuwe deed hetzelfde probleem zich voor dus ik denk nu dat het aan de televisie ligt.

Ik ben op zoek gegaan naar een online/e-mail support service van Sony, maar deze kan ik alleen vinden voor buiten Europa.

En nu ben ik hier dus beland met de vraag of iemand:

- Het probleem herkent, en me kan helpen met een oplossing

of

- Mij kan helpen met het via e-mail bereiken van een Sony support voor Nederland.

Alvast bedankt in ieder geval

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:16
Probeer eerst eens een andere TV. Het lijkt mij eerder dat er een bestand in die map staat dat de Lacie niet kan lezen of iets dergelijks. Een TV zorgt er doorgaans niet voor dat een mediaplayer vastloopt.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
ShittyOldMan schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:33:
Probeer eerst eens een andere TV. Het lijkt mij eerder dat er een bestand in die map staat dat de Lacie niet kan lezen of iets dergelijks. Een TV zorgt er doorgaans niet voor dat een mediaplayer vastloopt.
Helaas heb ik geen andere TV beschikbaar. Wat je zegt over het bestand niet kunnen lezen is iets dat ook bij mij op kwam. Er stond echter ook een jpg al standaar op het apparaat onder de foto folder (dit kon ik op de pc wel zien) en als ik die wou bekijken op de TV deden de problemen zich ook voor.

Dit ben ik vergeten te vermelden in het topic 8)7