Hoi,brama schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:31:
Helpt het niet als je bijv in het bios zit om de monitor opnieuw te laten detecteren ('auto' in het menu van je monitor) ? Of heb je evt menu instellingen waarmee je de H-positie in kunt stellen. Als je via VGA aansluit heb je die instellingen over het algemeen wel.
Wat een rare aspect ratio trouwens, neem aan dat die foto gewoon verkeerd is en dat het scherm niet echt vierkant is? [edit] Oh, dat is jouw scherm helemaal niet.
Uhm.. nou ik kan wel X en V in het samsung onscreen menu aanpassen.. maar het lijkt echt of het rechterdeel inactief is. Het is zegmaar gewoon een zwarte verticale balk.
laten we zeggen 10 cm dikte of iets meer.
Als ik hem probeer te schuiven naar links dan stopt hij iets voorbij de helft vanhet midden.
Zegt het je iets?
Las iets van dat er door sommige VGA kabel geen DCC signalen worden doorgegevn omdat ze 2 pinnen misse, maar ik heb 2 nieuwe kabels die het zelfde probleem geven.
Toch gek, mijn oude monitor is wel geen full hd maar 22 inch en dat werkt prima. Deze is dus 24 inch.
Net of hij tijdens de post de monitor niet herkent en nog steeds denkt dat de oude is aangelosten (wat ik maar vreemd vind omdat het OS niet is geladen)