Ik ben met een praktische opdracht bezig op school over de maanlanding (
). Nu is mijn vraag of er mischien iemand is die wat van de maanlanding afweet want mijn "maankennis" is op zijn zachtst gezegd beroerd tot nihiel. Of mischien is er iemand die een goede url weet. Ik hoor het graag.
"Een kleine stap voor de mens, maar een grote stap voor de mensheid"
Misschien moet je zelf even een raketje bouwen en even een bezoekje brengen aan de maan, een leuk dagje uit niet?
leer je meteen hoe het zit*D
Misschien moet je zelf even een raketje bouwen en even een bezoekje brengen aan de maan, een leuk dagje uit niet?
leer je meteen hoe het zit*D
Verwijderd
Wat is dat toch de laatste tijd? Elke keer worden er weer topics gestart over het helpen met huiswerk. Daar is dit forum niet voor. Als je iets moet weten over een onderwerp ga dan naar een zoekmachine. Als je wilt discussieren over een onderwerp kom dan hier.
Dus wordt dit nog omgetoverd in een discussie? Anders hoort er een slotje op vind ik.
Dus wordt dit nog omgetoverd in een discussie? Anders hoort er een slotje op vind ik.
O nee niet nog zo'n school topic.
Virgol
Ik moet dat stukje maar op mijn clipboard laten staan.Dit hoort hier toch niet!! Dit is geen plaats voor hulp bij werkstukken en andere opdrachten van school. Als je niet iets hebt waarover valt te discusieren post je toch gewoon niet. Wat kan men hier nou op antwoorden behalve zoek verder en zoek beter.
Slotje!!
Virgol
Volgens mij circuleert het forum url bij de middelbare school studenten
The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril
Dit is geen huiswerkforum. Ik zal eens overleggen met Diadem en Morgoth wat wij hier aan gaan doen, want er komen steeds meer van dit soort topics.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()