Desktop PC +- €500

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik zoek een destop pc rond de €500
Vereisten:
een goeie pc die snel is en 'krachtige' programma's aan kan.(zoals photoshop e.d.)
internet natuurlijk
mag niet Te veel lawaai maken
s-video aansluiting als het gaat

Wat niet nodig:
Moet niet voor te gamen zijn, vooral voor dvd's kijken en photoshop
Besturingssysteem

Ik heb al eens een samengesteld laat me weten wat jullie er van vinden (mogen altijd alternatieven gepost worden)
JCXUR1 Grafische kaart (PCIe) Club 3D HD3650
HPHI4D Processor Intel� Core 2 Quad Q8200
TN4V24 Voeding be quiet! Straight Power BQT E6-450W
TQXV8G Behuizing Asus TA-8H3
MR#V20 Cardreader Card Reader 54 in 1
CEBU26 DVD-Brander Samsung SH-S223B
GPER49 Moederbord ASRock P45DE
AEBI13 Harddisks (SATA) Hitachi HDT721010
ICIEBC Geheugen Buffalo 4 GB DDR2-667 Kit
CDBU01 DVD-ROM Samsung SH-D163A
totaal van €512
http://www.alternate.be/html/builder/tafLoaded.html?id=31079

Ik zou ook graag mijn LaCie Desktop HardDisk 500Gb openvijzen en hierin steken, zou dit gaan?
en ook mijn dlink dwl-g520+

Enkele mensen raden mij ook een intel af en eerder een amd zoals deze:
- Asrock A780GMH/128M: 65 €
- CPU AMD Athlon X2 240: 55 €

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonzamundo
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Alternate-systeempje ;-)
Dat van die Lacie zou ik niet doen mocht ik jou zijn

Voor multimedia wordt in het algemeen Intel aangeraden, maar AMD kan imo best ook
Denk zelfs dat het dan iets goedkoper wordt. Wat je daar voorstelt aan de AMD-kant is best ok

Waarom 667-geheugen? DDR2-800 is toch wel het minimum volgens mij...
GPU is ook niet van de denderenste meer, kan zeker beter
Waarom nog een DVD-ROM? Prijsverschil met een DVD-RW is toch te verwaarlozen... Als je twee ODD wilt, steek dan gewoon twee branders

[ Voor 33% gewijzigd door fonzamundo op 14-08-2009 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 19:31
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG ([BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.