Wij gaan binnenkort verhuizen, hierbij wil ik mijn kamer opnieuw inrichten.
Natuurlijk hoort daarbij nieuw audio apparatuur
En aangezien ik een 14 jarig persoon ben en natuurlijk home-cinema in mijn kamer wil maar ook muziek wil luisteren en van de computer gebruik wil maken word het nogal complex allemaal.
Wat ik wil:
1. Een 5.1 set voor mijn tv, hierop wil ik muziek dvd's kijken, gewoon muziek luisteren en film kijken. Ik wil dit o.a. aansturen vanuit mijn computer.
2. 2.1 geluid voor bij mijn computer, omdat ik vaak als ik achter mijn computer zit muziek aan heb en toch geen echte gamer ben zou een goede 2.1 set mooi zijn zodat ik er geluid uit kan krijgen waarvan het prettig is om naar te luisteren.
De hoofdvraag
Hoe kan ik dit het beste gaan regel?
Een aparte set voor de tv en voor de pc?
Of wat ik het liefst wil: een alles aansturen met 1 receiver?
(Ik vraag niet om welke boxen en welke receiver, dat wil ik toch eerst zelf beluisteren.
Het gaat mij om de technische oplossing achter alles)
Wat heb ik zelf in gedachten?
Ik heb gekeken naar multi chamber ondersteuning, dit zou perfect zijn mits er een 2e subwoofer op kan worden aangesloten.
Voorderest heb ik niks gevonden wat op mijn wens aansluit.
Het budget
Richtprijs: 1500
Maximaal: 2000
Alvast bedankt,
Natuurlijk hoort daarbij nieuw audio apparatuur
En aangezien ik een 14 jarig persoon ben en natuurlijk home-cinema in mijn kamer wil maar ook muziek wil luisteren en van de computer gebruik wil maken word het nogal complex allemaal.
Wat ik wil:
1. Een 5.1 set voor mijn tv, hierop wil ik muziek dvd's kijken, gewoon muziek luisteren en film kijken. Ik wil dit o.a. aansturen vanuit mijn computer.
2. 2.1 geluid voor bij mijn computer, omdat ik vaak als ik achter mijn computer zit muziek aan heb en toch geen echte gamer ben zou een goede 2.1 set mooi zijn zodat ik er geluid uit kan krijgen waarvan het prettig is om naar te luisteren.
De hoofdvraag
Hoe kan ik dit het beste gaan regel?
Een aparte set voor de tv en voor de pc?
Of wat ik het liefst wil: een alles aansturen met 1 receiver?
(Ik vraag niet om welke boxen en welke receiver, dat wil ik toch eerst zelf beluisteren.
Het gaat mij om de technische oplossing achter alles)
Wat heb ik zelf in gedachten?
Ik heb gekeken naar multi chamber ondersteuning, dit zou perfect zijn mits er een 2e subwoofer op kan worden aangesloten.
Voorderest heb ik niks gevonden wat op mijn wens aansluit.
Het budget
Richtprijs: 1500
Maximaal: 2000
Alvast bedankt,