Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 14:30
Misschien een beetje rare plek om deze vraag te stellen, maar ik zit het het volgende.

Ik heb een HTPC met nu een Sapphire Radeon HD2600XT, die ik graag wil upgraden. Deze zit in een Silverstone LC16M behuizing. Nu is deze behuizing nogal krap van binnen.

De kaart die er nu in zit, redt het net wat ruimte betreft. Hij is eigenlijk net iets te lang, maar met wat modden heb ik dat opgelost. :) Graag wil ik een Sapphire Ultimate HD4670 kopen, omdat deze passief gekoeld is. Scheelt dus weer wat lawaai.

Wat ik alleen wil weten is hoe breed de kaart is. :( Op de website van Sapphire Japan heb ik de afmetingen kunnen vinden. Echter is het mij niet duidelijk of dit de breedte is inclusief de heatsink en of dit gemeten is vanaf de zijkant inclusief de pci-e aansluiting, of dat ze deze niet hebben meegenomen. Heb tevergeefs nog een mailtje naar ze gestuurd, maar kreeg daar geen duidelijk antwoord op terug.

Mijn vraag is dus of iemand die deze kaart in bezit heeft voor mij de breedte van de kaart kunnen opmeten inclusief de heatsink. O+ De pci-e aansluiting hoef je niet mee te nemen, deze valt namelijk toch in het slot.

Alvast bedankt!

• dôh
Heb ik pech en is er niemand die deze kaart heeft? :'(

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 23:36
Ik heb wel een normale Saphhire HD4670 , ik denk dat deze kaart wel gaat passen. kan je anders geen foto van de binnenkant van je huidige setup maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
n0elite schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 23:56:
Ik heb wel een normale Saphhire HD4670 , ik denk dat deze kaart wel gaat passen. kan je anders geen foto van de binnenkant van je huidige setup maken?
Dankje voor je reactie! Het gaat mij er juist op dat de kaart passief gekoeld is, dus een normale kaart valt af. De ruimte die ik vanaf het PCI-e slot tot bovenaan de kant heb is c.a. 13.5CM.

Een foto kan ik wel maken, alleen dan moet ik m'n hele setup uit elkaar halen en daar voel ik niet zo veel voor. Meting heb ik veel meer aan op dit moment! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

gewoon je deur eruit halen en een foto schieten? dan hoef je je setup toch niet uit elkaar te halen?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puffino
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
He, ik heb die kaart, is dit nog relevant?

Perfect kaartje, eerlijk gezegd, inderdaad niet erg klein. Maar zou kunnen passen. Mijn opmerking in dat andere draadje over deze kaart al gezien? Radeon x1900xt of Sapphire Radeon HD 4670 512MB Ultimate

Als het haast heeft geef dan effe een brul via www.puffino.nl (ik kijk niet elke dag op GoT)
Pagina: 1