Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Soulseek geknepen door UPC?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
(Heb dit onderwerp nog nergens anders op GoT en Google gevonden)

Ben al 6 jaar vervent Soulseek gebruiker. Nu krijg ik plotseling alleen nog maar files in maximale snelheden van 3 a 4kbit per seconde binnen. Volgens UPC doen ze dat om de pieken van het realtime gebruik te kunnen opvangen (dus dat ze de P2P-activiteiten naar beneden schroeven). . . .

Ik woon in Amsterdam (westerpark). Hebben meer mensen daar last van en vooral hoe kom je er vanaf?
Is er een andere manier of programma om je muziek te kunnen blijven downloaden?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je bewijs dat UPC dat doet? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 13:04
pven schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 18:35:
Heb je bewijs dat UPC dat doet? :?
UPC maakt er geen geheim van dat ze dat doen. Ze zijn echter wel bezig met oplossingen die positiever voor de consument uitvallen.

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor alle antwoorden. Dan heb ik echt verkeerd gezocht. Ik zie nu wat er al over geschreven is.
Echter merk ik dat ik niet echt een alternatief heb. . . . ..(en ik zou graag bij soulseek willen blijven in verband met muzieksmaak)

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 18:53:
Dank voor alle antwoorden. Dan heb ik echt verkeerd gezocht. Ik zie nu wat er al over geschreven is.
Echter merk ik dat ik niet echt een alternatief heb. . . . ..(en ik zou graag bij soulseek willen blijven in verband met muzieksmaak)
Dat ligt dan ook aan welke smaak dat is, ik gebruikte vroeger veel soulseek voor oldschool/classics/earlyrave. Maar dat wordt tegenwoordig meer dan behoorlijk aangeboden via usenet (nieuwsgroepen) :)

Verwijderd

Topicstarter
Usenet. . . . . Ik ben ook maar een oude simpele zak en dat is ff nieuw voor mij.
Maar als het zo door blijft gaan bij UPC zal ik het wel een keer moeten gaan bekijken.
Leuk zo een hobby . . . . Houdt je meer va de straat dan op de straat! :-)

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 20:01:
Usenet. . . . . Ik ben ook maar een oude simpele zak en dat is ff nieuw voor mij.
Maar als het zo door blijft gaan bij UPC zal ik het wel een keer moeten gaan bekijken.
Leuk zo een hobby . . . . Houdt je meer va de straat dan op de straat! :-)
Ga er eens voor zitten als je een uurtje over hebt en neem deze site eens door.
Het is makkelijker dan je denkt :)

• josje22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-10 10:22
hier een overzicht over SLSK / UPC:

ik ben al jaren een vervente slsk gebruiken, prima aanbod, prima programma.
heb FIBER60, en ja hier ook bagger, allemaal failed up-en downloads met de slechtste snelheden ooit.
Ik wordt zelfs al gebanned door sommige gebruikers!!!!!!
En ja, ook sinds begin augustus dus.
wat is er aan de hand, en waarom? staat ons geliefde SLSK nu op de zwarte lijst?
natuurlijk wordt er genepen maar ZOVEEL?

wat kunnen we doen?
samen?

update:

ik heb net upc gebeld, en het probleem tav soulseek voorgelegd.
deze meneer vertelde dat er sinds augustus een aantal netwerkinstellingen doorgevoerd zijn bij hun, als het druk is wordt het newsgroups en p2p-verkeer geknepen. Maar hij verzekerde dat dat in de daluren NIET gebeurt! (s'nachts)
Ik vertelde hem dat ik zowel overdag, s'avonds en ook s'nachts vrijwel geen snelheid heb met SLSK
En nu komt het: hij zei dat het knijpen in geen geval programma-gerelateerd is, dus er is geen "black-list"

En hij kan me niet helpen dit probleem op te lossen, en kan me nergens naar verwijzen

HELP HELP, wat kunnen we nu nog doen, zonder te verhuizen naar een andwere ISP?

josje22
Pagina: 1