Ik heb begin juni een laptop verkocht via ebay. Deze werd netjes betaald en heb ook telefonisch contact gehad met deze meneer/jongen. een stuk of 8-9 keer. Als laatste wat hij tegen mij telefonisch zei was dat hij erg blij wat met de laptop.
Vandaag dus een bericht ontvangen van paypal:
Beste ********
We zijn er onlangs van op de hoogte gesteld dat één van uw kopers een
terugboeking heeft ingediend en de kaartuitgevende instantie heeft gevraagd
een betaling aan u op 8 jun 2009 terug te draaien.
De koper beweert dat deze aankoop heeft plaatsgevonden zonder autorisatie
voor het gebruik van de creditcard. De kaartuitgevende instantie van de
koper heeft aanvullende informatie over deze transactie van u nodig.
-----------------------------------
Transactiegegevens
Naam koper:*****
E-mail koper:***@hotmail.com
Transactiereferentie koper: 6GE42983XP8209147
Transactiedatum:8 jun 2009
Transactiebedrag:-187,50 EUR
Referentienr.: PP-762-595-186
Uw Transactie-identificatienummer: 6GE42983XP8209147
Als ik kan aantonen dat ik alles heb verstuurd heb ik nog een zaak. Maar ik heb de track en trace niet meer. Ik heb contact opgenomen met tnt en die zeggen ook zonder track n trace kunnen wij weinig voor u betekenen. Dus tnt is loos. Wat kan ik nu t beste doen? Ik heb t adres van die man en die kwam ook overeen met die van het ebay adres. Ik heb ook t telefoon nummer van hem. Ik denk erover om hem gewoon te bellen en te vragen en t gesprek op te nemen. Ik weet dat deze niet rechts geldig is maar dat is tot zover ik weet mijn enige houvast. Ik ga ook a.s. zondag op vakantie dus dit komt op een super slecht moment uit.
nog meer ideeen? Ik ga in geen geval van mijn verlies nemen. Ethiek heb ik hoog in t vandel en zelfs als t om een bedrag van 5 euro zou gaan dan nog zou ik tot eind gaan als t kon. Ik geef t liever weg aan een goed doel dan een flapdrol die zoiets denkt te kunnen flikken.
Alle hulp is welkom
Vandaag dus een bericht ontvangen van paypal:
Beste ********
We zijn er onlangs van op de hoogte gesteld dat één van uw kopers een
terugboeking heeft ingediend en de kaartuitgevende instantie heeft gevraagd
een betaling aan u op 8 jun 2009 terug te draaien.
De koper beweert dat deze aankoop heeft plaatsgevonden zonder autorisatie
voor het gebruik van de creditcard. De kaartuitgevende instantie van de
koper heeft aanvullende informatie over deze transactie van u nodig.
Transactiegegevens
Naam koper:*****
E-mail koper:***@hotmail.com
Transactiereferentie koper: 6GE42983XP8209147
Transactiedatum:8 jun 2009
Transactiebedrag:-187,50 EUR
Referentienr.: PP-762-595-186
Uw Transactie-identificatienummer: 6GE42983XP8209147
Als ik kan aantonen dat ik alles heb verstuurd heb ik nog een zaak. Maar ik heb de track en trace niet meer. Ik heb contact opgenomen met tnt en die zeggen ook zonder track n trace kunnen wij weinig voor u betekenen. Dus tnt is loos. Wat kan ik nu t beste doen? Ik heb t adres van die man en die kwam ook overeen met die van het ebay adres. Ik heb ook t telefoon nummer van hem. Ik denk erover om hem gewoon te bellen en te vragen en t gesprek op te nemen. Ik weet dat deze niet rechts geldig is maar dat is tot zover ik weet mijn enige houvast. Ik ga ook a.s. zondag op vakantie dus dit komt op een super slecht moment uit.
nog meer ideeen? Ik ga in geen geval van mijn verlies nemen. Ethiek heb ik hoog in t vandel en zelfs als t om een bedrag van 5 euro zou gaan dan nog zou ik tot eind gaan als t kon. Ik geef t liever weg aan een goed doel dan een flapdrol die zoiets denkt te kunnen flikken.
Alle hulp is welkom
How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...