Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rransdorp
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-10-2014
Ik ben al enige tijd opzoek naar een mediaspeler, maar de keus is nog lastig. Ik heb er eigenlijk 2 selecteerd op basis van interne HD, HDMI, optisch geluid uitgang en uiterlijk.

Hebben jullie misschien ervaringen met deze producten of misschien wel een beter alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12-2023
Wat wil je erop aansluiten? welke mogelijkheden denk je nodig te zijn. Op basis waarvan heb je je keuze gemaakt? Ik heb zelf een HDX en is erg gemakkelijk en kan veel. Hoewel de interface wel traag is. ik heb geen ervaring met de Tvix

misschien is dit ook wel goed alternatief: Asus O!Play FULL-HD Media Streamer

[ Voor 18% gewijzigd door Rockafello op 11-08-2009 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
rransdorp schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:59:
Ik ben al enige tijd opzoek naar een mediaspeler, maar de keus is nog lastig. Ik heb er eigenlijk 2 selecteerd op basis van interne HD, HDMI, optisch geluid uitgang en uiterlijk.

Hebben jullie misschien ervaringen met deze producten of misschien wel een beter alternatief?
Ik zou zeggen, kijk even hier: Networked Media Tank - deel 3

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ervaringen kun je vinden door de ervaringentopics van desbetreffende producten op te zoeken. Ook kun je reviews vinden met Google. Het is in ieder geval niet de bedoeling dat wij voor jou gaan bepalen wat je moet kope. We verwachten dat je dat zelf kan. Op GoT is wat meer zelfinitiatief gewenst. Wellicht is het handig dat je Het algemeen beleid nog eens doorleest.

Dit topic is gesloten.