Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een kleine 3 maanden ! .. de N96, met uitgebreid abo. webn walk etc. - Tmob. HELAAS.. want het ding heeft tot nu toe precies 1 dag helemaal goed gewerkt (dus alles).. Nu kan ik zelfs niet meer op internet komen.. Het lukt mij niet om de instellingen goed te zetten..TV werkt niet - internet werkt nu niet en als het wel werkt valt het na een posje zomaar uit.. Het schermpje is vreselijk beschadigd (1 dag mee genomen naar het werk) ziet er niet meer uit.. De stroom van de batterij is vrijwel konstant "leeg" en dan reset het ding zich op de een of andere manier of is bijna niet meer aan de gang te krijgen.
Het liefst zou ik het ding door het raam van de gene die het mij geleverd heeft gooien, want de service is gewoonweg SLECHT, net zoals het ding. Ik ben ongeveer ten einde raad. .. nog iemand die dit ding WEL aan de praat kan krijgen ? .. bij 5 verschillende shops lukte het niet ..terug sturen naar de leverancier heeft ook niets extra bijgedragen.. wat nu ? (Gelukkig heb ik nog een oude Samsung die het perfect doet)..

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op dit forum. :)
Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 21:24:
Ik ben ongeveer ten einde raad. .. nog iemand die dit ding WEL aan de praat kan krijgen ?
Begin eens met te vertellen wat nou precies de problemen zijn, wat je daaraan zelf hebt onderzocht en wat die vijf shops je te melden hadden.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 22:21

@r!k

It is I, Leclerq

Laatste firmware er al op gezet?

Dit topic al doorgelezen?

Een hele rij microsoft certificeringen.