Toon posts:

Nieuwe pc - completer.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 753 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Op Completer.nl staat nu een aanbieding voor een, volgens mij, wel aardige photoshop-en-game-pc. Ik weet niet echt waar ik allemaal op moet letten als je zo'n pc koopt.
Is het een goed idee om die computer te gebruiken om mee te photoshoppen en games op te spelen? De prijs lijkt mij wel oké.

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03-2025
ik vind de videokaart wel erg aan de magere kant hoor.
Leuk dat ie 1gb heeft, maar zo een kaart kan er geen zak mee.

Voor 800 euro kan je zelf wat beters in elkaar knutselen heb ik het idee, zeker zonder monitor

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

De videokaart kan je vervangen; deze is outdated en minder geschikt voor zware games.\
De behuizing ziet er (imo) niet uit :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-12-2025

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 11:55:
Hoi,

Op Completer.nl staat nu een aanbieding voor een, volgens mij, wel aardige photoshop-en-game-pc. Ik weet niet echt waar ik allemaal op moet letten als je zo'n pc koopt.
Is het een goed idee om die computer te gebruiken om mee te photoshoppen en games op te spelen? De prijs lijkt mij wel oké.
Dat is wel een heel magere topicstart...
Welke versie van Photoshop wil je gaan draaien? Wat zijn daar de systeemeisen van.
Welke games wil je gaan draaien? Wat zijn daar de systeemeisen van ?

Daarbij lijkt het me ook zinvol om de specs van de pc even in je topicstart te vermelden mocht de actie ineens gewijzigd worden...

Je kan ook de BBG erbij pakken...daar staat ook een hele hoop info in...
Ik ben bang dat je topic op deze manier een slotje krijgt...

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dank jullie wel!

Fastex: Ik wil Photoshop CS4 gaan draaien, verder denk ik dat ik later Adobe After Effects CS4 ook wel wil hebben.
Ik zal dan wel even kijken bij de BBG, dank je :] Een 'familie-pc' lijkt me dan wel redelijk in mijn budget passen.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG ([BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.