Samengestelde i7 Core

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views

• tintilla
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-12-2025
Hoi,

Ik wilde graag een samengestelde i7 core maken, maar omdat ik nu niet zeker weet of dit wel geschikt is d8 ik bij mezelf ik zal is kijken wat de mensen zegen op tweakers

Afbeeldingslocatie: http://img44.imageshack.us/img44/2812/pcbtw.png

De OS koop ik niet erbij, had nog Windows Xp liggen.

Ik wil graag erop kunnen Gamen, maar da hoeft da hoeft nou ook weer niet super te zijn.
Server erop kunnen draaien, wat zwaren programma's.

SFE 5G

Verwijderd

Waar is de onderbouwing van de gekozen onderdelen?

Sommige onderdelen vind ik nogal 'vreemd'. Een systeem van 1000 euro en dan niet eens een DVD brander? En nog IDE ook? En een 320GB harddisk lijkt me ook niet meer echt van deze tijd.

imho geef je veel te veel geld uit aan de CPU en het moederbord en bezuinig je teveel op de andere onderdelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2009 17:07 ]

Verwijderd

Ik wil graag erop kunnen Gamen
met een 9500GT? :X

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:24

Thandor

SilverStreak

Dit soort topics zijn, zoals inmiddels wel duidelijk, niet conform het CSL beleid en gaan daarom op slot :o.

Je kunt het beste de Best Buy Guides (voor jou is reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli 2009 een goede, of zie [BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) ter hand nemen, daar worden namelijk nieuwe systemen samengesteld die een tijdje meekunnen. In de topiclijst van CSL staan zogenaamde [BBG aanschaf] topics waar je jouw BBG samenstelling kunt laten controleren. Ook kun je HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen? raadplegen. In de HOWTO wordt onder andere uitleg gegeven over het zoeken naar hardware, reviews en benchmarks. Zo zijn er speciale websites die hardware testen en hier verslag van uitbrengen. Tweakers.net brengt zelf ook reviews uit en bezoekers van Tweakers.net hebben ook de mogelijkheid om hun zegje te doen over iets in de product reviews :).

Al met al zijn er veel bronnen, waaronder ook de productpagina's van fabrikanten, die je kunt raadplegen om te kijken welke producten goed zijn. Zet alle gevonden informatie even op een rij en ga afwegen (prijs, features, prestaties, etc.). Het enige wat je dan nog te doen staat is het bestellen, opbouwen en tweaken van de nieuwe hardware ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.