Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[IE 8] Verbinding valt weg tijdens browsen

Pagina: 1
Acties:

• FilthyViper
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-03 15:58
Sinds ik over ben op Explorer 8 heb een vreemd probleem.

Tijdens het browsen gebeurt het regelmatig dat ik plotseling geen verbinding meer heb. Tijdens het openen van een nieuw tabblad of een nieuw venster kan ik dan geen verbinding krijgen en wordt de pagina niet geladen. Ik moet dan alle vensters van explorer sluiten en explorer opnieuw starten. Zelfs dan lukt het soms niet om weer verbinding te krijgen en moet ik een keer of 10 explorer opnieuw starten om verbinding te krijgen.

Het vreemde is ook dat als ik in een nieuw tabblad geen verbinding krijg, ik in het "oude" tabblad soms wel gewoon verder kan browsen. Het lijkt me dus niet dat het aan de "echte" internetverbinding ligt (andere computers in huis hebben nergens last van en ook downloads gaan bijv. gewoon door). Daarom vermoed ik dat het aan explorer ligt.

Heb explorer al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, helaas zonder resultaat.

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn en wat ik er aan kan doen?

Verwijderd

[Vista] Internetverbinding valt weg

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2009 20:38 ]

Verwijderd

moet dan alle vensters van explorer sluiten en explorer opnieuw starten
Probeer de volgende keer eerst een keer naast de reeds geopende IE versie een nieuw IE window op te starten zonder add ons
run iexplore.exe -extoff
om te kijken of het zich ook daarmee voordoet.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2009 10:46 ]

Verwijderd

Gezien de discussie daar is een logische vraag of je AVG gebruikt.

• FilthyViper
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-03 15:58
Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:30:
[...]

Gezien de discussie daar is een logische vraag of je AVG gebruikt.
Dank voor je reacties!

Gister maar 5 minuutjes tijd gehad om te browsen. Uiteraard deed het probleem zich in die 5 minuten niet voor. Heb jouw oplossing dus nog niet kunnen testen.

Overigens gebruik ik inderdaad AVG (free versie). Zal vanavond, als het probleem zich voordoet, jouw suggestie proberen en ook eens proberen met AVG uitgeschakeld.

Verwijderd

FilthyViper schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:00:
[...]Overigens gebruik ik inderdaad AVG (free versie). Zal vanavond, als het probleem zich voordoet, jouw suggestie proberen en ook eens proberen met AVG uitgeschakeld.
Probeer eerst alleen de linkscanner uit te zetten.
Pagina: 1