Toon posts:

Product categorie update niet goed

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik naar plasma televisies kijk in de subcategorie 32-39 inch zie ik daar maar 3 plasmas terwijl er meer in die categorie passen. Zo ontbreekt daar bijvoorbeeld de
pricewatch: Panasonic Viera TX-P37X10

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2009 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:29

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Wat je dus eigenlijk probeert te zeggen is dat dat product in de verkeerde categorie staat? Het model wat je daar noemt is namelijk voor zover ik kan zien de enige die per ongeluk in de algemene categorie staat in plaats van in de specifieke categorie 32-39 :)

Dat kan je trouwens het beste even doorgeven door aan de rechterkant op "Productinfo verbeteren" te klikken en dan bij opmerking in te vullen dat het product in de verkeerde categorie staat. Maar ik heb je even gematst en het product naar de juiste categorie verplaatst :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Orion84 schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 10:30:
Wat je dus eigenlijk probeert te zeggen is dat dat product in de verkeerde categorie staat? Het model wat je daar noemt is namelijk voor zover ik kan zien de enige die per ongeluk in de algemene categorie staat in plaats van in de specifieke categorie 32-39 :)

Dat kan je trouwens het beste even doorgeven door aan de rechterkant op "Productinfo verbeteren" te klikken en dan bij opmerking in te vullen dat het product in de verkeerde categorie staat. Maar ik heb je even gematst en het product naar de juiste categorie verplaatst :)
Tja, ik kan ook niet ruiken dat je dat soort zaken in een vaag opmerkingen veld moet zetten.
En verder was het niet de enige maar ik zal de andere die ernaast stond wel even via het opmerkingen veld doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Verwijderd schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 18:56:
Tja, ik kan ook niet ruiken dat je dat soort zaken in een vaag opmerkingen veld moet zetten.
Wat je op het forum plaatste was ook een opmerking toch?

Ik heb je productverbetering die je had doorgegeven via het meldpunt verwerkt en ook nog even de specificaties afgemaakt. Schermdiagonaal was niet ingevuld, etc.

Mocht je er nog meer tegenkomen die verkeerd staan, dan zien we dat graag terug in het meldpunt. Dan heb je de snelste response :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fixed it seems :)

Hoe het meldpunt te vinden is is hier trouwens mooi in detail uitgelegd - hoewel dat topic enkel bedoeld is voor hardnekkig terugkerende prijzen.
[PW] Terugkerende foutieve prijzen

Dit topic is gesloten.