Ik heb al jaren een ADSL internet aansluiting. Ongeveer van het moment dat er 0,5 Mbit beschikbaar was (en 64kB up).
Een paar jaar geleden ben ik van Planet overgestapt naar 12move.
Ik ging van 1,5 Mbit naar 2 Mbit en de prijs ging van EUR 27 p.m. naar EUR 10 p.m. (dit was halverwege 2006: 12move ADSL Start 2Mb)
Ze hadden toen ook een snellere vorm: 5 Mbit voor EUR 15, maar dat vond ik teveel.
In de zomer van 2007 werd Tiscali (12move was onderdeel hiervan) overgenomen door KPN.
Hierdoor kwam ik weer terug bij KPN (Planet was ook KPN)
Nu ben ik bijna 3 jaar verder en een snellere internet vorm is wel wenselijk. Maar dan moet ie WEL goedkoop zijn.
Dus die oude 5Mbit voor EUR 15 is wel aantrekkelijker geworden.
Echter, nergens kan je deze snelheid voor deze lage prijs krijgen.
Alle providers verkopen internet met telefoon en/of televisie, maar dat wil ik helemaal niet!
Zo biedt Telfort: 4 Mbit voor 20 euro
En de meeste doen 20 Mbit voor 30 euro.
Waar zijn nu die goedkope internet providers gebleven?
Wie heeft er nog een goedkope provider?
Een paar jaar geleden ben ik van Planet overgestapt naar 12move.
Ik ging van 1,5 Mbit naar 2 Mbit en de prijs ging van EUR 27 p.m. naar EUR 10 p.m. (dit was halverwege 2006: 12move ADSL Start 2Mb)
Ze hadden toen ook een snellere vorm: 5 Mbit voor EUR 15, maar dat vond ik teveel.
In de zomer van 2007 werd Tiscali (12move was onderdeel hiervan) overgenomen door KPN.
Hierdoor kwam ik weer terug bij KPN (Planet was ook KPN)
Nu ben ik bijna 3 jaar verder en een snellere internet vorm is wel wenselijk. Maar dan moet ie WEL goedkoop zijn.
Dus die oude 5Mbit voor EUR 15 is wel aantrekkelijker geworden.
Echter, nergens kan je deze snelheid voor deze lage prijs krijgen.
Alle providers verkopen internet met telefoon en/of televisie, maar dat wil ik helemaal niet!
Zo biedt Telfort: 4 Mbit voor 20 euro
En de meeste doen 20 Mbit voor 30 euro.
Waar zijn nu die goedkope internet providers gebleven?
Wie heeft er nog een goedkope provider?
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD