In het najaar loopt mijn tweejarig abonnement bij Tweakers DSL af. Tenzij er een interessant verlengingsaanbod komt, is het dan tijd om over te stappen naar een nieuwe ADSL-provider voor een schappelijke prijs. Hier en daar kom ik op internet advertenties tegen voor de provider 'anno.nu', die 20Mb internet aanbiedt voor de vaste prijs van rond de 18 euro per maand. Maar ik vind nergens gebruikerservaringen. Mijn vraag is of iemand van jullie meer over deze provider weet en/of ervaringen ermee heeft. Hun adres is: www.anno.nu
Geen ervaring, maar ik zie wel dat die 18 euro is gebaseerd op linesharing, oftewel je moet er een KPN-telefoonabonnement bij houden of een toeslag betalen.
Ik kom in Almere uit als ik verder kijk op die site.Is dit niet de nieuwe naam en bedrijf voor dat bedrijf wat toen bonje had met zijn leverancier ,zijn klanten liet afsluiten en zijn klanten naar edpnet overhevelde?Ik kom namelijk niet op de naam van dat bedrijf
[ Voor 6% gewijzigd door vincedd op 26-07-2009 11:38 ]
Dat dacht ik dus al.Onder nieuwe naam beginnen,klantjes trekken.Bonje krijgen en je klanten in de steek laten.Nee,niet de provider voor mij dus
Mmm... dat is een gevalletje 'een gewaarschuwd mens telt voor twee' volgens mij! Bedankt voor de reacties...
Pak dan gewoon online, die hebben 20 mbit voor 20 euro en geen doorbelasting van de kpn lijn. Dus als je daar nog een abo bij hebt lopen en nooit belt kan je die ook de deur uit doen.
Ik zou zelf als ik jou was gewoon op een Cable abbo gaan, in mijn evaring velen malen stabieler (en sneller) dan ADSL. Maar inderdaad, kwam deze ook tegen alleen na heel wat Google werk kwam ik erachter dat ze niet alles waarmaken wat ze wel zeggen.
Verder zitten er nog typo's in die site, dus geeft al een goed teken
Verder zitten er nog typo's in die site, dus geeft al een goed teken
Na freeonline zit ik dus nu bij anno.nu
maar ik Weet niet waar ze mee bezig zijn bij anno
Vanmorgen geen internet meer.
Helpdesk gebeld, kreeg te horen dat er betalingsachterstand was.
eerste gesperk duurde 25 Minuten, kreeg ze niet overtuigd dat dit niet zo was en dat anno een fout gemaakt had.
Tweede gesprek duurde ook 25 minuten hierbij kwam naar voren dat er inderdaad een fout was gemaakt en deze direkt zou worden opgelost
en de verbinding binnen 1 uur weer zou werken.
En inderdaad na 1 uur weer verbinding. ECHTER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
er blijkt een 9 mb profiel op mijn lijn te zitten.
Zojuist gebeld met helpdesk, en deze snuiter kan niet voor me betekenen en zou een ticket
aanmaken voor de TD. Zou 4 tot 5 werkdagen duren voordat er na gekeken zou worden.
Is toch niet te geloven dat dit allemaal maar kan !!
maar ik Weet niet waar ze mee bezig zijn bij anno
Vanmorgen geen internet meer.
Helpdesk gebeld, kreeg te horen dat er betalingsachterstand was.
eerste gesperk duurde 25 Minuten, kreeg ze niet overtuigd dat dit niet zo was en dat anno een fout gemaakt had.
Tweede gesprek duurde ook 25 minuten hierbij kwam naar voren dat er inderdaad een fout was gemaakt en deze direkt zou worden opgelost
en de verbinding binnen 1 uur weer zou werken.
En inderdaad na 1 uur weer verbinding. ECHTER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
er blijkt een 9 mb profiel op mijn lijn te zitten.
Zojuist gebeld met helpdesk, en deze snuiter kan niet voor me betekenen en zou een ticket
aanmaken voor de TD. Zou 4 tot 5 werkdagen duren voordat er na gekeken zou worden.
Is toch niet te geloven dat dit allemaal maar kan !!
Pagina: 1