heb hifi-keten met CD digital out aansluiting. Kan ik via deze een externe MP3 speler aansluiten (mini usb) en zo ja bestaat hier een standaard kabel voor?
Eerst de vraag, met welk doel wil je een MP3 speler op een uitgang van je hifi installatie aansluiten?
volgens handleiding kan ik via deze uitgang een minidisc-speler aansluiten en vervolgens geluid afspelen. Dit moet toch ook lukken voor een MP3 of moet ik hiervoor de Analoog In aansluiting gebruiken?
Je hebt dus een set met een digitale ingang begrijp ik hier uit.
Je MP3-speler heeft een mini-usb, voor data communicatie met een PC. Dat is dus geen digitale audio uitgang.
Je zal het dus analoog moeten aansluiten via de mini-jack op de MP3-speler.
Je MP3-speler heeft een mini-usb, voor data communicatie met een PC. Dat is dus geen digitale audio uitgang.
Je zal het dus analoog moeten aansluiten via de mini-jack op de MP3-speler.
Ey!! Macarena \o/
is eigenlijk een HTC met 8GB geheugenkaart. Begrijp ik het goed dat ik dit geluid niet kan overbrengen naar mijn HIFI installatie omdat de HTC enkel een USB aansluiting heeft?
Als er op je HTC alleenmaar een USB aansluiting op zit, dan kan het niet.
Ey!! Macarena \o/
Op die manier kun je een CD via een optische kabel naar je minidisc-speler kopiëren. Wat jij wil kan niet, wat het is een uitgang, geen ingang. En daarnaast kun je USB niet omzetten naar optisch, omdat USB de voor de bestandsdata is, en optisch enkel voor audiodata zogezegd.Verwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 12:43:
volgens handleiding kan ik via deze uitgang een minidisc-speler aansluiten en vervolgens geluid afspelen. Dit moet toch ook lukken voor een MP3 of moet ik hiervoor de Analoog In aansluiting gebruiken?
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
De usb uitgang zal ook een koptelefoon uitgang zijn. Je hebt een verloopstekker nodig voor usb naar minijack (vraag even in een telefoonwinkel of iets dergelijks), en dan een minijack naar 2xtulp kabel (die is veel makkelijker verkrijgbaar). Die 2x tulp gaan dan de versterker in, als je daar nog ruimte voor hebt.

en

aansluiten op een ingang dat er uit ziet als:

en

aansluiten op een ingang dat er uit ziet als:
Kan volgende tussenkabel enige oplossing bieden?
http://www.pdashop.be/pro...-audio-cable-yc-a300.html
http://www.pdashop.be/pro...-audio-cable-yc-a300.html
wil je zeggen dat je niet iets van een koptelefoon aan kan sluiten op een htcVerwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 12:50:
is eigenlijk een HTC met 8GB geheugenkaart. Begrijp ik het goed dat ik dit geluid niet kan overbrengen naar mijn HIFI installatie omdat de HTC enkel een USB aansluiting heeft?
via mini-usb kan ik zowel mijn headset aansluiten alsook usb-kabel naar PC dus ik veronderstel dat via deze mini-usb ook audio kan transferen naar hifi-installatie?
wat shitty old man dus zegt ... je moet je stereo gewoon aansluiten net als ej headsetVerwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 13:19:
via mini-usb kan ik zowel mijn headset aansluiten alsook usb-kabel naar PC dus ik veronderstel dat via deze mini-usb ook audio kan transferen naar hifi-installatie?
+simpeler dan dat kunnen we het bijna niet maken
[ Voor 6% gewijzigd door Fish op 08-08-2009 13:58 ]
tx to all... zo moet het lukken. Sony miniset heeft slechts één analoge in en Yamaha miniset een witte+rode ingang dus zal hopelijk voor beide toestellen lukken
Pagina: 1