Ik lees op verschillende plaatsen dat Windows 7 RTM op 6 augustus ter download zou worden aangeboden op msdn en op 7 augustus voor Volume licensing klanten. Echter zit ik al 2 dagen regelmatig te kijken op deze 2 sites (msdn niet msdnaa!) maar ik zie hem er maar niet bijkomen. Heeft iemand enig idee wanneer we hem dan WEL mogen verwachten voor msdn / VL ?
Als jij een MSDN of TechNet abonnement hebt, kan je hem al downloaden via https://msdn.microsoft.co...loads/default(en-us).aspx (MSDN) of https://technet.microsoft...loads/default(en-us).aspx (TechNet).
[ Voor 25% gewijzigd door EDIT op 07-08-2009 10:54 ]
Hier kun je hem downloaden: https://technet.microsoft...loads/default(en-us).aspx
Wel even de taal op English zetten!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Inderdaad, de Nederlandse versie volgt pas in oktober heb ik begrepen. Maar je kunt tegen die tijd de Engelse versie toch wel met een NL taalpakket uitbreiden neem ik aan.jelmervos schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:54:
Hier kun je hem downloaden: https://technet.microsoft...loads/default(en-us).aspx
RTM versie nu aan het downloaden.
64 en 32 bits...
beschikbare keys incl downloads op technet plus, professional, starter en home.
enterprise en ultimate wel te downloaden maar nog geen keys beschikbaar.
64 en 32 bits...
beschikbare keys incl downloads op technet plus, professional, starter en home.
Wel een beetje krom dat je nu een MSDN of Technet subscription moet hebben, bij de RC hoefde dat niet.
Of doe ik iets verkeerd?
Of doe ik iets verkeerd?
Verwijderd
Eerder, niet meer beschikbaar, ik heb namelijk gisteravond nog een key kunnen opvragen voor de Enterprise versie.itlee schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 12:16:
Hoezo krom?GJtje schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 12:29:
Wel een beetje krom dat je nu een MSDN of Technet subscription moet hebben, bij de RC hoefde dat niet.
Of doe ik iets verkeerd?
Waarom zou Microsoft "iedereen" een gratis (volledig bruikbare/onbeperkte) versie van een Win7 versie laten downloaden.
De RC was inderdaad voor iedereen beschikbaar om zoveel mogelijk te debuggen.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2009 12:32 ]
Kan kloppen, ik heb gisteravond twee keys aangemaakt voor Ultimate. Misschien problemen met de keyserver ofzo?Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 12:30:
[...]
Eerder, niet meer beschikbaar, ik heb namelijk gisteravond nog een key kunnen opvragen voor de Enterprise versie.
Verwijderd
Het is geeen volledig bruikbare/onbeperkte versie. Het is alleen om te testen. Dat veel mensen dit misbruiken prima, maar het is niet een normale licentie.Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 12:30:
[...]
Hoezo krom?
Waarom zou Microsoft "iedereen" een gratis (volledig bruikbare/onbeperkte) versie van een Win7 versie laten downloaden.
De RC was inderdaad voor iedereen beschikbaar om zoveel mogelijk te debuggen.
Sterker nog, dat kan nu al. Als je dutch kiest komen de language packs zichtbaar (35 talen). Werkt alleen met de Ultimate versie's.Wildfire schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 11:14:
[...]
Inderdaad, de Nederlandse versie volgt pas in oktober heb ik begrepen. Maar je kunt tegen die tijd de Engelse versie toch wel met een NL taalpakket uitbreiden neem ik aan.
Verwijderd
Het is wel een onbeperkte versie en juist om te testen en daarom geeft Microsoft ook niet iedereen die op MSDN kan inloggen download mogelijkheden, want dan wordt er inderdaad misbruik van gemaakt.Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:13:
[...]
Het is geeen volledig bruikbare/onbeperkte versie. Het is alleen om te testen. Dat veel mensen dit misbruiken prima, maar het is niet een normale licentie.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2009 17:46 ]
Het is mij ook niet helemaal duidelijk, maar ik kreeg van Technet een "gepersonaliseerde"email waarin staat dat als je de RC nog aan het testen bent, in de 2e helft van augustus kan overschakelen naar de RTM. Ik heb verder geen Technet Plus of MSDN subscription (tenminste, niet privé).GJtje schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 12:29:
Of doe ik iets verkeerd?
If you’re still testing the RC build, you’ll be able to switch over to the RTM build during the second half of August, 2009.
Ah, OK dan heb ik ernaast gekeken, kan gebeurenOrac schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 17:31:
[...]
Sterker nog, dat kan nu al. Als je dutch kiest komen de language packs zichtbaar (35 talen). Werkt alleen met de Ultimate versie's.
Vanmiddag waren ze wel weer beschikbaarVerwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 12:30:
[...]
Eerder, niet meer beschikbaar, ik heb namelijk gisteravond nog een key kunnen opvragen voor de Enterprise versie.
Dit was ook nog wel terug te vinden in [Windows 7] Ervaringen en discussies - Deel 12
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()