Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ACPI slaapstand/sluimerstand probleem

Pagina: 1
Acties:

• SoulShot
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-11 20:16
Ik zit al eigenlijk geruime tijd met dit probleem, maar vandaag wou ik er eindelijk een oplossing op vinden, maar die is er niet uitgekomen. Het probleem is dat wanneer ik mijn computer in slaapstand of sluimterstand zet, hij vanzelf weer aanspringt.

Ik heb de hele middag al naar oorzaken van dit probleem gezocht, maar geen enkele oplossing hielp. Ik heb al verschillende keren op verschillende manieren mijn ACPI driver geïnstalleerd en in de bios ook S3 aangezet. Beide dingen hielpen helemaal niet. Ik krijg de ACPI driver wel degelijk geïnstalleerd volgens apparaatbeheer, maar blijkbaar zit er toch nog ergens een fout.

Het systeem waar het over gaat in het kort:
Asus P5B-E - Intel Core2Duo E6400 - OCZ 4GB - Windows Vista Ultimate 64Bit NL SP1

[ Voor 14% gewijzigd door SoulShot op 06-08-2009 19:23 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

SoulShot schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 18:08:

EDIT: De systeemsetup hieronder is up to date.
Welke systeemsetup? :)
Hint: niet iedereen heeft signatures aanstaan, en van je startpost zou ik net zo goed kunnen zeggen dat je het over bijvoorbeeld Ubuntu hebt.

Kortom: werk je startpost even fatsoenlijk bij ? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• [object Object]
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-11 17:14
Ik irriteer me er ook aan, maar ik heb Windows XP en geen Vista.

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
probeer in je apparaatbeheer eens van je invoerapparaten (toetsenbord/muis) in te stellen dat ze de computer niet aan mogen zetten.

• SoulShot
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-11 20:16
Daarmee is het al opgelost. De muis was de dooddoener. Dank!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
Mooi! Bij je oude topic was dat ook min of meer al duidelijk trouwens..
[Vista] Sluimerstand herstart pc zelf

[ Voor 4% gewijzigd door StanTheMan op 08-08-2009 11:04 ]

Pagina: 1