Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Sluimerstand herstart pc zelf

Pagina: 1
Acties:

• SoulShot
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-11 20:16
Ik heb geprobeerd sluimerstand in te schakelen voor het eerst op mijn computer.
Dit lukte, en ik kan mijn pc ook in sluimerstand schakelen.
Nu heb'k het probleem dat als mijn pc in sluimerstand staat dat hij bijna direct na het in sluimerstand zetten zichzelf weer opstart.

Iemand enig idee zodat hij in sluimerstand blijft?

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Iets meer informatie is wel gewenst :P Kijk eens na dat je PC niet ingesteld staat om terug te komen uit slaapstand via de muis bijvoorbeeld. Het zou kunnen dat je muis een beweging registreert ondanks dat hij stilligt.

Ik heb dit probleem ook gehad met Vista maar het gebeurde zo sporadisch dat ik er weinig aandacht aan schonk. Nu heb ik terug Windows XP maar misschien is het opgelost met een update (als het al aan Vista lag)?

• SoulShot
Het ligt volgens mij niet aan een beweging van de muis, omdat deze volledig uitgaat als hij over gaat op sluimerstand (er branden geen lichtjes meer). Ik draai Vista Ultimate SP1 volledig geupdate.

Edit: x64 NL, moest het iets uitmaken :)

[ Voor 10% gewijzigd door SoulShot op 14-01-2009 16:31 ]

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Dat probleem hebben mijn ouders ook, ik weet ook heel zeker dat het niet een muis beweeg probleem is, daar heb ik al eens heel scherp op gelet. Alleen weinig aandacht aan geschonken aangezien ze deze optie zelf zelden gebruiken. Exact dezelfde vista versie trouwens, NL 32 bit variant.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 17:38
Omdat de gebruiker weigert te lezen de oplossing maar weggehaald.

[ Voor 78% gewijzigd door ErikRo op 15-01-2009 17:59 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• SoulShot
Iemand een oplossing?

Verwijderd

In je bios kan je instellen of het systeem door usb-apparaten of het netwerk wakker gemaakt kan worden. Ik denk als je dat uitzet, dat dat het probleem oplost.
Pagina: 1