Naiswillemdemoor schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:50:
De borden en procs zijn onderweg, het geheugen en de graka's heb ik nog niet binnen. Zodra dat binnenkomt, gaat het ook onderweg
Gefiliciteerd aan de winnaars.
Er resultaten waren niet verkeerd.
Suc6 allemaal de volgende rond :-)
Er resultaten waren niet verkeerd.
Suc6 allemaal de volgende rond :-)
Even voor de duidelijkheid, gaan we met een 285 draaien of met twee in sli?willemdemoor schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:50:
De borden en procs zijn onderweg, het geheugen en de graka's heb ik nog niet binnen. Zodra dat binnenkomt, gaat het ook onderweg
Hehe, nu maar hopen dat Vmods e.d. dan een beetje lukken (vorige keer met die MSI was dat toch een gekut?)
geen mods nodig
http://www.madshrimps.be/...&artpage=4251&articID=948
edit:
Toch wel
http://www.madshrimps.be/...&artpage=4255&articID=948
http://www.madshrimps.be/...&artpage=4251&articID=948
edit:
Toch wel
http://www.madshrimps.be/...&artpage=4255&articID=948
[ Voor 54% gewijzigd door Rol-Co op 25-08-2009 22:12 ]
Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging
Is het een goed idee om de deelnemers zelf eigen HDD(s) mee te laten nemen met XP etc? Weten we zeker dat die werken, kan een hoop tijd schelen.
Achja, punten en de weerstanden weet je al
Krijg je denk ik weer gedoe met 'oneerlijk' e.d. Ook al is het verschil erg klein. Tevens heb je XP dan al voor een gedeelte tweaked of niet? Of bedoel je een install als je daar bent?Viss schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:37:
Is het een goed idee om de deelnemers zelf eigen HDD(s) mee te laten nemen met XP etc? Weten we zeker dat die werken, kan een hoop tijd schelen.
Asus/T.net kan toch wel zorgen voor een paar HD's die ze van te voren testen? Desnoods SSD's, duurt het opstarten minder lang
Oneerlijk zal niet aan de orde zal zijn met dit kleine groepje
Daarbij komt dat iedereen even veel tijd heeft, ook voor de XP install. Een install van een identiek systeem als waarmee wordt gebenchd is gewenst, denk dat de overige 2 teams dat op basis van eerdere ervaring kunnen beamen
Verwijderd
ik denk ook dat iedereen met de zelfde xp moet gaan benchen
en op een ssd
nou jongens tot 5 sept
en op een ssd
nou jongens tot 5 sept

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2009 06:15 ]
Lijkt me handig dat we de problemen van de vorige keer voorkomen en dat iedereen zijn eigen schijven mee neemt.
Niet vergeten dat die problemen er vorige keer waren doordat tweakers geen bord had om te installeren.
Ik neem aan dat ze dat nu wel hebben.
Ik vind het eigenlijk niet zo'n probleem als we zelf een voorgeïnstalleerde schijf meenemen, maar het hangt natuurlijk allemaal van tweakers af.
Ik bedoel, we kennen elkaar allemaal en ik denk niet dat 1 van deze deelnemers cheats gaat verwerken in z'n os.
Het maakt mij hoe dan ook niet uit, zolang we daar maar gelijk aan de slag kunnen zonder tijd te hoeven verliezen aan het installeren van xp.
Ik neem aan dat ze dat nu wel hebben.
Ik vind het eigenlijk niet zo'n probleem als we zelf een voorgeïnstalleerde schijf meenemen, maar het hangt natuurlijk allemaal van tweakers af.
Ik bedoel, we kennen elkaar allemaal en ik denk niet dat 1 van deze deelnemers cheats gaat verwerken in z'n os.
Het maakt mij hoe dan ook niet uit, zolang we daar maar gelijk aan de slag kunnen zonder tijd te hoeven verliezen aan het installeren van xp.
Verwijderd
ik vind alles best.
als ik een eigen schijf mee mag nemen heb nog wel een SSD schijf liggen.
maar dat moet tweakers maar zegen als dat goed is ?
en ik denk ook niet dat iemand cheats gaat verwerken in z'n os.
maar wel zal iedereen een getweakte os gebruiken
ook wij
als ik een eigen schijf mee mag nemen heb nog wel een SSD schijf liggen.
maar dat moet tweakers maar zegen als dat goed is ?
en ik denk ook niet dat iemand cheats gaat verwerken in z'n os.
maar wel zal iedereen een getweakte os gebruiken
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2009 17:34 ]
Maar ook als we een voorgeïnstalleerde schijf krijgen. Het tweaken is in een minuut gedaan.
Zolang we direct aan de slag kunnen daar vind ik alles prima.
Zolang we direct aan de slag kunnen daar vind ik alles prima.
Verwijderd
100% mee eens !
en nu maar hopen dat we de spullen voor dit weekeinde hebben
zo dat we er mee aan de gang kunnen
het is zo de 5e
en nu maar hopen dat we de spullen voor dit weekeinde hebben
zo dat we er mee aan de gang kunnen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2009 20:06 ]
Jup, ben nu xp aan het installeren.Gendo schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 21:00:
Ik heb het al in huis hoorNeil ook voor zover ik weet.
Hopelijk straks een rondje 1m onder de mach.
Verwijderd
oke top
ik hoop hem dan ook vandaag binnen te krijgen
ik hoop hem dan ook vandaag binnen te krijgen
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2009 05:58 ]
Wij zorgen voor een hdd met xp daarop geinstalleerd. Want natuurlijk hebben wij hetzelfde spul als jullie ook op kantoor liggen
Hoe bevallen de spullen eigenlijk? Want behalve wereldrecords stellen wij enige feedback ook op prijs
Plus en minpunten uiteraard, dus denk er maar eens over na. Ik heb bijv een gtx285 in een classified geprikt, met wat dominator spul, en die kleurencombo was gewoob vet... Maar ik ben ook benieuwd naar de overklokopties op het rog-bordje.
Verwijderd
^^Snot_Aap schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 08:32:
Lijkt me handig dat we de problemen van de vorige keer voorkomen en dat iedereen zijn eigen schijven mee neemt.
Ipv Service pack 2, Service pack 3 aan te treffen op T.net hoofdkantoor. Daardoor had ik ruim 1.5 uur verknald mezelf afvragend waarom dat 8600GT kaartje nou niet wou océn en thuis wel.
Ik weet niet er allemaal gedraait gaat worden op T.net HQ , vermoedelijk alleen 06, denk dat er te kort tijd zal zijn als er ook nog 32M gedraait moet worden, tenzei het wellicht om 1M gaat.
Maar alle "pro's" draaien iig wel SP3 voor 32M, werkt schijnbaar beter?
Maar alle "pro's" draaien iig wel SP3 voor 32M, werkt schijnbaar beter?
Resultaten vallen allemaal onder de nda viss, maar volgens mij zit er wel wat speling op het mobo van asus. Hebben we het nog wel over als ik maandag weer op kantoor ben
De cpu van intel daarentegen bestaat natuurlijk nog niet
Al is hij in USA / canada / nieuw zeeland al gewoon retail te verkrijgen, dubbelzinnige NDA
Ben je er nog niet overheen?Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:01:
[...]
^^
Ipv Service pack 2, Service pack 3 aan te treffen op T.net hoofdkantoor. Daardoor had ik ruim 1.5 uur verknald mezelf afvragend waarom dat 8600GT kaartje nou niet wou océn en thuis wel.

Wil je er over praten?
Verwijderd
Ik heb nu ook het bord en de cpu hier liggen
Vanavond even een xp instal doen . Pascal komt vrijdag naar mij en die blijft het weekeind
Nu is het wachten op de kaarten en het mem
Vanavond even een xp instal doen . Pascal komt vrijdag naar mij en die blijft het weekeind
Nu is het wachten op de kaarten en het mem
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2009 16:08 ]
Verwijderd
Ik zit inmiddels al in het nazorg-traject van Tweakers.netSnot_Aap schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:02:
[...]
Ben je er nog niet overheen?![]()
Wil je er over praten?
Maar zoiets vergeet je geen 2de keer nee
Kon me er niet bij neerleggen dat de laatste bench sessie voor het einde helaas niet echt goed eindigde, door het warme weer telkens condens problemen. ik probeer de max bclock te zoeken, ben vandaag al weer wat verder gekomen, maar er zit denk nog een paar mhz op de bclock op. en de cpu is al helemaal geen limiterende factor
Hij moest nog laatste keer onder kou voordat ik hem verkoop
http://www.thijskramer.nl/tweakersdotnet/251.jpg
Heb ook al 252 gehaald, morgen maar SS + validatie van maken.
Hoop dat hij nog iets harder gaat, maar ben bang dat ik de limiet van me mobo gevonden heb ( E760 )
Morgen maar even 1M + pi_fast draaien, en wat puntjes pakken.
//edit
het is wel QPI slow mode, normaal gaat hij tot ong 248 / 249 bclock.
Hij moest nog laatste keer onder kou voordat ik hem verkoop
http://www.thijskramer.nl/tweakersdotnet/251.jpg
Heb ook al 252 gehaald, morgen maar SS + validatie van maken.
Hoop dat hij nog iets harder gaat, maar ben bang dat ik de limiet van me mobo gevonden heb ( E760 )
Morgen maar even 1M + pi_fast draaien, en wat puntjes pakken.
//edit
het is wel QPI slow mode, normaal gaat hij tot ong 248 / 249 bclock.
[ Voor 5% gewijzigd door thijszor op 28-08-2009 00:04 ]
Mja, maar dat 32M tweaken ben ik nog niet helemaal achter. copywaza, cdt ( ofzo? of is dat hetzelfde? : P ) en dergelijke. ben redelijk geduldig, maargoedGendo schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:05:
Als je puntjes wil kan je beter wprime en superpi 32m draaien
realiseer me dat single channel morgen proberen wellicht ook nog wat helpt.
1M en Pi_Fast snap ik wel redelijk. Nagoed, zien wel, nog behoorlijk wat droogijs over, dus
Goed en slecht nieuws...
Eerst het slechte: de matrix-kaarten zijn vandaag bij Asus de deur uit gegaan, die komen maandag dus pas: geen weekedtweaks
Same voor het geheugen: Corsair stuurt het vandaag pas naar ons, samen met de psu's.
Het goede nieuws: behalve geheugen en psu stuurt Corsair ook 5 ssd's: 32GB X-series
We hebben op kantoor ook het maximus-bord en een matrix-kaart, dus ik kan op het gemakkie xp installeren en kopietjes maken.
Over sp2/3 volgt discussie.. nu!
Eerst het slechte: de matrix-kaarten zijn vandaag bij Asus de deur uit gegaan, die komen maandag dus pas: geen weekedtweaks
Same voor het geheugen: Corsair stuurt het vandaag pas naar ons, samen met de psu's.
Het goede nieuws: behalve geheugen en psu stuurt Corsair ook 5 ssd's: 32GB X-series
We hebben op kantoor ook het maximus-bord en een matrix-kaart, dus ik kan op het gemakkie xp installeren en kopietjes maken.
Over sp2/3 volgt discussie.. nu!
Nog iets meer goed nieuws dan maar.
Wilbert weet zojuist te vertellen dat er hoogstwaarschijnlijk een livestream komt van het evenement.
Verder hoor ik van Corsair dat de geheugen 2000MHz C8 GT-kitjes zijn. Volgens UPS bevindt het geheugen zich echter nog in Philidelphia, dus dat duurt nog een paar dagen. Jullie gaan mij niet vertellen dat jullie zelf geen geheugen hebben liggen om alvast wat rond te spelen
Wilbert weet zojuist te vertellen dat er hoogstwaarschijnlijk een livestream komt van het evenement.
Verder hoor ik van Corsair dat de geheugen 2000MHz C8 GT-kitjes zijn. Volgens UPS bevindt het geheugen zich echter nog in Philidelphia, dus dat duurt nog een paar dagen. Jullie gaan mij niet vertellen dat jullie zelf geen geheugen hebben liggen om alvast wat rond te spelen
Tuurlijk hebben ze dat 
Ik heb nog even verder gespeeld:
http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=678412
lekker, 0.8 0.4 mhz onder het Wereldrecord
258 is redelijk stabiel, maar me validaties zijn allemaal bugged?
http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=678505
Niet echt geloofwaardig volgens mij, maar hij wilt 258 niet validaten, argh!
op 258 gaat me muis zoiezo stuiteren etc, niet echt een bclock om op te benchen
//edit
noooooooooo, condens troubles
nagoed, hij is gesubmit ( de non-bugged uiteraard )
Ik heb nog even verder gespeeld:
http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=678412
lekker, 0.8 0.4 mhz onder het Wereldrecord
258 is redelijk stabiel, maar me validaties zijn allemaal bugged?
http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=678505
Niet echt geloofwaardig volgens mij, maar hij wilt 258 niet validaten, argh!
op 258 gaat me muis zoiezo stuiteren etc, niet echt een bclock om op te benchen
//edit
noooooooooo, condens troubles
[ Voor 10% gewijzigd door thijszor op 28-08-2009 17:10 ]
Verwijderd
We hebben nog wel een paar setjes liggenMarc Rademaker schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:20:
Nog iets meer goed nieuws dan maar.
Ach, met een beetje proppen krijg je er een phenom II ook nog wel in.Vizor schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:56:
Zijn wij de enige met een Crosshair 2 formula driver cd bij het bord?? Is nogal lastig.

Is dat de enige driver cd die je erbij hebt gekregen? Ik hoop voor je van niet, dat zou de voorbereiding toch aardig in de war schoppen.Vizor schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:56:
Zijn wij de enige met een Crosshair 2 formula driver cd bij het bord?? Is nogal lastig.
Succes iedereen met de voorbereidingen, kick some ass op tweakers hq!
Who needs driversVizor schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:56:
Heb de drivers als over msn naar ze toe gestuurd.Rol-Co schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 04:50:
[...]
Who needs driverswin xp sp2+ nvidia driver is zat.
De maximus formula 3 bordjes zijn gloedje nieuw. Voor zover ik weet zijn de exemplaren voor de overklokkers 'kale' exemplaren, omdat er nog niet genoeg retailverpakkingen zijn. Mochten er problemen zijn, dan kan ik kijken of wij een kopietje kunnen maken van de cd die wij als het goed is ook op kantoor hebben liggen.
Worden de videokaarten trouwens vandaag bij jullie bezorgt, of bij ons?
Edit1: Kaarten zijn hier.
Erg nais icm ROG board.
Edit1: Kaarten zijn hier.
Erg nais icm ROG board.
[ Voor 28% gewijzigd door Mod_Aap op 31-08-2009 12:26 ]
Ik heb ze ook vandaag binnen gekregen. En ik moet zeggen dat het toch wel de mooiste videokaarten zijn die ik ooit in mn handen gehad heb
lijkt er op dat m'n mobo *poef* is.
Wilde op stock 3dmark06 testen, klapt er uit bij shader test.
Met moeite alles weer aan de praat gekregen, knalt de boel er meteen weer uit ditmaal bij de eerste test.
Nu komt de boel met heel veel proberen soms nog net voorbij het POST scherm, maar verder niet.
Heb voor de rest geen gekke dingen oid met board gedaan.
Vanavond nog een keer kijken en hopen dat alles magisch weer werkt.
Edit: Mogelijk is ie weer gereanimeerd, ben nu xp opnieuw aan het installeren, fingers crossed,
Edit: 2 Hij lijkt er al weer mee te zijn gestopt.
En booten doet ie ook niet meer
Wilde op stock 3dmark06 testen, klapt er uit bij shader test.
Met moeite alles weer aan de praat gekregen, knalt de boel er meteen weer uit ditmaal bij de eerste test.
Nu komt de boel met heel veel proberen soms nog net voorbij het POST scherm, maar verder niet.
Heb voor de rest geen gekke dingen oid met board gedaan.
Vanavond nog een keer kijken en hopen dat alles magisch weer werkt.
Edit: Mogelijk is ie weer gereanimeerd, ben nu xp opnieuw aan het installeren, fingers crossed,
Edit: 2 Hij lijkt er al weer mee te zijn gestopt.

[ Voor 18% gewijzigd door Mod_Aap op 31-08-2009 19:27 ]
Bij mij start het allemaal wel op maar de Asus software van de videokaart doet het niet
Zowel die van de cd als de nieuwste van de website geven een foutmelding bij het starten
Zowel die van de cd als de nieuwste van de website geven een foutmelding bij het starten

Wat voor melding? .net geinstalleerd?Gendo schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 00:04:
Bij mij start het allemaal wel op maar de Asus software van de videokaart doet het niet![]()
Boel lijkt het trouwens weer te doen. Een van de memory channels bleek problemen te geven. Een poetsbeurt met wat wasbenzine op de contactpunten van de cpu lijkt het probleem te hebben opgelost.
Al gefixt

Kan je de vdimm ook met de software wijzigen?Gendo schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 13:47:
[...]
Al gefixt.net framework 3.5 moet geïnstalleerd worden om het programma te laten werken. Jammer dat het beperkt is tot 1.2vgpu en 2.25vdimm.
Naar wie is ie opgestuurd dan? Wellicht hetzelfde probleem als voor het vorige pakketje? Afgeleverd ergens anders in de straat ofzo?
Laat me raden...
Hij is naar Pascal verstuurd en TNT krijgt het weer eens niet bezorgd? Dat zou zeker niet de eerste keer zijn...
Hij is naar Pascal verstuurd en TNT krijgt het weer eens niet bezorgd? Dat zou zeker niet de eerste keer zijn...
Verwijderd
Ik heb gister met Milan gebeld .
Een kaart heeft Milan rechtstreeks naar mij verzonden en de andere komt via tweakers die lag daar al volgens Milan .
Ook zijn de kaarten naar mijn goede adres verzonden op nr 10
Milan gaat vandaag kijken via het track nr waar zijn kaart nu is ? ook heb ik Marc in een mail gevraagd om het track nr van zijn kaart even door te mailen . Maar daar heb ik nog geen reactie op gehad ?
Het mag duidelijk zijn dat pascal en ik hier erg van balen de andere deelnemers hebben de kaarten nu al 2 dagen in huis en hebben nu al 2 dagen langer kunnen testen .
Iedereen hoort zijn hardware tegelijk te krijgen met een compo ! en dat is nu niet zo das erg jammer !
Een kaart heeft Milan rechtstreeks naar mij verzonden en de andere komt via tweakers die lag daar al volgens Milan .
Ook zijn de kaarten naar mijn goede adres verzonden op nr 10
Milan gaat vandaag kijken via het track nr waar zijn kaart nu is ? ook heb ik Marc in een mail gevraagd om het track nr van zijn kaart even door te mailen . Maar daar heb ik nog geen reactie op gehad ?
Het mag duidelijk zijn dat pascal en ik hier erg van balen de andere deelnemers hebben de kaarten nu al 2 dagen in huis en hebben nu al 2 dagen langer kunnen testen .
Iedereen hoort zijn hardware tegelijk te krijgen met een compo ! en dat is nu niet zo das erg jammer !
Er zou nu het een en ander geregeld moeten zijn Diezel. Als het goed is heb je ook email ontvangen van Milan.
- Aankondiging -
Zoals iedereen weet vindt de finale aankomende zaterdag plaats. De deelnemers zijn vanaf tien uur welkom, bezoekers kunnen niet worden toegelaten, omdat de cpu's en de daaruit voortkomende resultaten nog onder NDA vallen. Met mensen die geen NDA getekend hebben kunnen we dat risico niet nemen.
Daar staat echter tegenover dat we een livefeed zullen hosten, waar de exacte details nog van bekendgemaakt zullen worden, zoals hoe en waar die te bekijken is. Provider XS4All zal voorzien in de nodige bandbreedte.
Zoals iedereen weet vindt de finale aankomende zaterdag plaats. De deelnemers zijn vanaf tien uur welkom, bezoekers kunnen niet worden toegelaten, omdat de cpu's en de daaruit voortkomende resultaten nog onder NDA vallen. Met mensen die geen NDA getekend hebben kunnen we dat risico niet nemen.
Daar staat echter tegenover dat we een livefeed zullen hosten, waar de exacte details nog van bekendgemaakt zullen worden, zoals hoe en waar die te bekijken is. Provider XS4All zal voorzien in de nodige bandbreedte.
Mag ik wel m'n vriendin mee nemen? Bart is namelijk op vakantie, en ik heb iemand nodig om ln2 te gieten.Marc Rademaker schreef op woensdag 02 september 2009 @ 13:44:
- Aankondiging -
Verwijderd
klopt een kaart is nu binnen via TNT en de andere komt Milan vanavond zelf langs brengenMarc Rademaker schreef op woensdag 02 september 2009 @ 11:11:
Er zou nu het een en ander geregeld moeten zijn Diezel. Als het goed is heb je ook email ontvangen van Milan.
ps tot zaterdag 10 uur
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2009 06:17 ]
Die kan toch gewoon ook een NDA tekenen? Of gaat dat niet zo makkelijk?Snot_Aap schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:50:
[...]
Mag ik wel m'n vriendin mee nemen? Bart is namelijk op vakantie, en ik heb iemand nodig om ln2 te gieten.
Neem aan dat ze de hardware ook ziet staan op je kamer... niet dat het dr wat doet
Snot_aap's vriendin mag gewoon meekomen ja, zoals ik hem al heb laten weten 
Overigens is de livestream ondertussen opgezet en draaiende. Als het goed is kunnen er zo'n 400-500 mensen tegelijk meegenieten van het spektakel van aankomende zaterdag.
Overigens is de livestream ondertussen opgezet en draaiende. Als het goed is kunnen er zo'n 400-500 mensen tegelijk meegenieten van het spektakel van aankomende zaterdag.
Krijgen we het geheugen nog voor Zaterdag of krijgen we dat daar?
Altijd leuk als je met ln2 gaat testen en dat dan blijkt dat 2 van je 3 geheugenmodules crap zijn
Zodra ik dr achter was ben ik maar gestopt in de hoop dat morgen de Dominators nog komen, en zo niet: dan maar single channel verder testen
Altijd leuk als je met ln2 gaat testen en dat dan blijkt dat 2 van je 3 geheugenmodules crap zijn
Zodra ik dr achter was ben ik maar gestopt in de hoop dat morgen de Dominators nog komen, en zo niet: dan maar single channel verder testen
Verwijderd
k denk niet dat het geheugen nog komt voor zaterdag ? morgen dus
ps altijd gezellig als er een vrouw bij is
Niet vergeten te overclocken he. Is wel een goede afleidingsmanoeuvre om je vriendin mee te nemen naar een overclock event, iedereen zit naar je vriendin te staren en jij gaat ervandoor met de prijzen.Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 06:16:
k denk niet dat het geheugen nog komt voor zaterdag ? morgen dus
Iedereen veel succes gewenst zaterdag.
Tnx voor je email.Marc Rademaker schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:41:
Snot_aap's vriendin mag gewoon meekomen ja, zoals ik hem al heb laten weten
Vraagje, kan je er voor zorgen dat de volgende software op de hdd's staat:
- Rivatuner
- GPUz
- CPUz
- SetFSB
- Asus iTrack2
- 3dmark en SPi (duh)
Zou je twee partities op de schijven willen maken, en een backup die makkelijk en snel te restoren is.(of backup hdd's)
Zozo, jij hebt nogal wensen op vrijdagmiddag 
Afaik staat de meeste software er al op, behalve misschien iTrack 2. Alle schijven zijn al gecloned en er is een reserve schijf aanwezig, inclusief nog een schijf, waarmee we indien nodig heel snel een nieuwe schijf kunnen maken. De hdd's zijn 32GB groot en hebben gewoon een enkele partitie.
Afaik staat de meeste software er al op, behalve misschien iTrack 2. Alle schijven zijn al gecloned en er is een reserve schijf aanwezig, inclusief nog een schijf, waarmee we indien nodig heel snel een nieuwe schijf kunnen maken. De hdd's zijn 32GB groot en hebben gewoon een enkele partitie.
Sorry, dacht er nu eigenlijk pas aan dat het misschien handig was om van te voren door te geven.Marc Rademaker schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 16:28:
Zozo, jij hebt nogal wensen op vrijdagmiddag
iTrack staat er zo op. En een partitie, jammer dan. Dan maar geen goeie copywaza.

Zo, de voorbereidingen zijn klaar, zoals op de foto te zien is
Het drukvat ln2 staat er niet op, maar is wel de aanleiding van deze post. Het vat is geleverd met slang, maar om elke keer een thermos te vullen....
Dus... ongetwijfeld ten overvloede, maar neemt iemand nog een dewar mee?
Verwijderd
mijn dewar is vol .dus die kan ik niet meenemen
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2009 19:22 ]
Allemaal flesje extra mee en opgelost
Heel erg veel succes morgen !
Ik kan mijn Dewar ook wel meenemen. Alleen is die op dit moment zo goed als vol. Maar ik hoorde dat er 160L was dus dan kan ik hem ook wel weer vol mee naar huis nemen denk ik.
De mijne zit ook nog voor de helft vol en aangezien alle hardware en tube e.d. bij mij liggen denk ik niet dat ik mn dewar ook nog mee krijg in de trein
Maar op zich is er maar 1 nodig daar toch
Maar op zich is er maar 1 nodig daar toch
1 is idd zat, en gaat net zo vol mee als ie binnenkwam
Verwijderd
tot straks !
Ik had een sms om 23.45 van Daan of dat hij kan mee rijden . Dat kan maar hij neemt zijn tel niet op !
Daan als je dit leest ik ga om 8.30 rijden !!
Ik had een sms om 23.45 van Daan of dat hij kan mee rijden . Dat kan maar hij neemt zijn tel niet op !
Daan als je dit leest ik ga om 8.30 rijden !!
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2009 07:34 ]
succes vandaag mensen, helaas moet ik werken, anders zou ik de live feed ook wel even volgen.
Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz
Zo, ik ben ook wakker. Heb er zin in. 
Heb helaas geen dewar om mee te nemen.
Succes heren! helaas moet ik ook werken, anders had ik wel even gespiekt uiteraard. ben benieuwd naar de scores en foto's ! ( waarneer de NDA gelift is uiteraard
)
Moederbord nu al stuk?Snot_Aap schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 08:02:
Zo, ik ben ook wakker. Heb er zin in.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Vrij logisch eerst een dikke laag ijs er op laten komen en dan gaan föhnen.
AMD Nieuwsdiscussie
"De cpu is gewoon doorgefikt"
!
Diezel mishandelt de webcam
!
Diezel mishandelt de webcam
[ Voor 32% gewijzigd door Bolletje op 05-09-2009 18:09 ]
pricewatch: Asus P7P55D Deluxe
Waarom zie ik dat mobo en geen pricewatch: Asus Maximus III Formula
We zien het wel hoor.
Tenminste als je weet hoe.
Waarom zie ik dat mobo en geen pricewatch: Asus Maximus III Formula
We zien het wel hoor.
Tenminste als je weet hoe.
[ Voor 10% gewijzigd door -The_Mask- op 05-09-2009 18:16 ]
AMD Nieuwsdiscussie
1100 
Ik heb pic gemaakt:
Ik heb pic gemaakt:

Zo'n kearl was ook aan het filmen (Willem?). Misschien wil die wel een mooie pic voor op de FP
Volgens mij de GPU snelheid van de GTX285 Matrix.
1150 zonet en vastloper.
Zetten ze de camera in de vensterbank, richting het kozijn.
[ Voor 20% gewijzigd door -The_Mask- op 05-09-2009 18:34 ]
AMD Nieuwsdiscussie
Ja, weet ik. Maar ik postte dat al een tijdje geleden.-The_Mask- schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 18:31:
[...]
Volgens mij de GPU snelheid van de GTX285 Matrix.
1150 zonet en vastloper.
Ik heb het laatste gedeelte grotendeels kunnen opnemen, zometeen is kijken of er wat intressants bij zat.
Kaart was 3dmark stabiel op 1100mhz, wss wereldrecord. Heb ss met gpu-z enzo. Komt straks online
Was verder leuk dagje, alleen jammer dat neil en diezel hun kaarten niet op ln2 konden benchen.
Verwijderd
Jep zeker jammer !
Was een top dag ! bedankt Tweakers / Asus /intel /Corsair !
En alle deelnemers van de compo voor de gezellige dag.
Was een top dag ! bedankt Tweakers / Asus /intel /Corsair !
En alle deelnemers van de compo voor de gezellige dag.
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2009 21:17 ]
Dat Kaartje hield wel van wat kou 
Verder een TOP! dag! harstikke bedankt Tweakers / Asus / Intel / Corsair.
En Marc volgende keer weer een potje Fifa
kijken of je het dan wel kan
Verder een TOP! dag! harstikke bedankt Tweakers / Asus / Intel / Corsair.
En Marc volgende keer weer een potje Fifa
Ok, er valt niet erg veel te zien
Was net telaat met het opnemen toen er nog dingen te zien waren, maar toen kwam er iemand vertellen dat de stream het niet meer deed en werd de cam maar ergens neergedumpt
Maar mocht er alsnog iemand intresse hebben:
Deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=g9Ql9yh0jG4
Deel 2: http://www.youtube.com/watch?v=8pUU9Qu2hVk
Deel 3: http://www.youtube.com/watch?v=5_z1fsS3NjU
Deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=g9Ql9yh0jG4
Deel 2: http://www.youtube.com/watch?v=8pUU9Qu2hVk
Deel 3: http://www.youtube.com/watch?v=5_z1fsS3NjU
Ok nice ........maar wie heeft nou de finale gewonnen?? of is het een algemeeneoverclockzaterdagmetzijnallengezelligbenchen geworden.
zie redactieblog: Tweakers.net en Asus overklokcompetitie gewonnen door Bart en DaanRol-Co schreef op zondag 06 september 2009 @ 15:53:
Ok nice ........maar wie heeft nou de finale gewonnen?? of is het een algemeeneoverclockzaterdagmetzijnallengezelligbenchen geworden.
Ah kijk, gefeli bart en daan ......
Dit topic is gesloten.